Výkonné RS modely Audi jsou trochu zasaženy a chybějí pozdě. Je tu bláznivě rychlá, ale velmi drahá RS6, rafinovaná a sofistikovaná RS5 a pak ne tak docela dobrá, jak byste doufali, že by to bylo TT RS. Takže existují velké naděje na nejnovější model v řadě - RS3, v neposlední řadě proto, že je to nejlevnější RS model. Je také velmi exkluzivní s pouhými 750 verzemi s pravostranným řízením, která byla potvrzena pro výrobu. To znamená, že za několik párů plachých 40.000 liber (39.900 liber na přesnost) to není úplně levné, ale vzhledem k výkonu, motoru a vybavení, které získáte, není to špatná cena ve vztahu k podobně poháněným alternativám. RS3 se toho hodně hodí - nedopusťte žádného omylu, je to mnohem víc než jednoduše vyčerpaný Volkswagen Golf R nebo Audi S3. Pro začátek je vybavena 2,5-litrovým pětilitrovým turbodmychadlem Audi, které se v TT RS nachází jinak. To má silný 340PS v rezervě, který se promítá do puchýře 0-62mph času 4,6 sekundy. Motor má určitě spoustu povahy a překvapivě zní v RS3 ještě lepší než v TT RS. Stiskněte tlačítko Sport na palubní desce a tím otevřete zvukovou klapku ve výfuku, čímž ještě více zvýšíte tuto krásnou hlubokou poznámku. Stejně jako všechny modely RS má Quattro pohon všech kol, takže je zde jen málo starostí o trakci a to znamená, že RS3 dokáže dát všechnu energii čistě, aniž by se musel držet rukojeti nebo se cítil nepodloženě vpředu. RS3 se neobvykle dodává v pětidveřové verzi Sportback, spíše než tradičně sportovní třídveřová skříňová karosářská skříň, ale díky extrémům jako jsou 19-palcová kola z lehkých slitin (k dostání v obzvlášť blingové černé barvě s červeným trimem) zadním spoilerem a soupravou karoserie, stále vypadá ta část. K dispozici jsou také změny uvnitř s koženými sportovními sedadly a volantem s plochým dnem. Slepým bodem pro některé nadšence může být převodovka. Stejně jako u RS5 a RS6, RS3 je dodáván pouze s automatickou převodovkou S tronic, která, i když působivou bitovou soupravou, vám nedává stejný pocit zapojení jako ruční "box". Audi říká, že nemá v úmyslu namontovat standardní převodovku, i když to bylo stejné o TT RS a lo a hle, po šesti měsících od jejího uvedení do provozu byla přidána ruční verze. Doufejme, že je to případ dobrých věcí, které přicházejí těm, kteří čekat.
80%