80%
Obsah
Řidičské dojmy
Skutečnost, že RS3 je vybavena pětivalcovým motorem, dělá velký rozdíl v celkovém pocitu z jízdy od okamžiku, kdy otočíte klíč. Krásný hluboký zvuk, který dostanete při startu, je na rozdíl od všeho, co byste zažili ze čtyřvalového motoru, bez ohledu na to, jak moc je nebo jak velké jsou výfuky. Není to rušivý zvuk při nízkých rychlostech. Ve skutečnosti je RS3 velmi šťastný, a to jen v obtížných podmínkách, ačkoli je vždy lákavé k rychlému nárazu akcelerace, takže můžete slyšet skvělý zvuk…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Interiér není příliš odlišný od standardního (i když dobře vybaveného) A3 Sportback, přestože RS3 je dodáván s vysokou specifičností a doplňky, jako jsou satelitní navigace na bázi DVD, Bluetooth a zadní parkovací senzory, které jsou standardní sady. Kožené sportovní sedadla dosahují dobré rovnováhy mezi pohodlí a bočním opěrkou, ačkoli jsou k dispozici speciální volanty RS3. Drželi jste je na svém místě lépe a také přicházeli s barevným plastovým krytem na zadní straně (jak vidíte na obrázku…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Výkonné RS modely Audi jsou trochu zasaženy a chybějí pozdě. Je tu bláznivě rychlá, ale velmi drahá RS6, rafinovaná a sofistikovaná RS5 a pak ne tak docela dobrá, jak byste doufali, že by to bylo TT RS. Takže existují velké naděje na nejnovější model v řadě - RS3, v neposlední řadě proto, že je to nejlevnější RS model. Je také velmi exkluzivní s pouhými 750 verzemi s pravostranným řízením, která byla potvrzena pro výrobu. To znamená, že za několik párů plachých 40.000 liber (39.900 liber na…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Skvělý výlet k řízení. Skvělý výkon a zvuk z pětiválcového řetězového vačkového motoru o objemu 340 koní, obrovské uchopení a přilnavost pohonu quattro čtyř kol. Odpuštění jízdy.
- Není k dispozici žádná manuální převodovka. Není to levné na pár kilo plachých 40 000 liber.
80%