Na otevřené cestě (a závodní dráze) je R8 scintilační, s vynikající akcelerací a nádherným soundtrackem, který staví s otáčkami. Ve standardním provedení bude vozidlo 540PS V10 dokončeno v poměru 0-62 mil za hodinu za 3,5 sekundy, zatímco V10 Plus (s 610PS) sníží sprintu o 0,3 sekundy. Stejně jako u předchozího modelu R8 má motor vysoký stupeň otáček, hladký a výjimečně rychlý, s maximálním výkonem až do 8250 ot./min. Stejně jako snížení hmotnosti z podvozku se Audi podařilo zvýšit tuhost těla o 40 procent, což znamená, že R8 je v rozích mnohem plochější a stabilnější. To znamená, že je velmi odpuštěno, dokonce i na hranici, zatímco systém pohonu čtyř kol je výrazně lepší a přesměruje 100 procent výkonu na přední nebo zadní kola v milisekundách. Sedmrychlostní automatická převodovka S tronic pracuje s vozidlem V10 dobře, drží rohy v rohu a zajišťuje rychlé změny při zatlačování na roviny. Model R8 je vybaven novou sadou jízdních režimů, která vám umožní přizpůsobit manipulační a vývěsní poznámku, ale je tu spousta zábavy i v nejnáročnějších podmínkách. Zatímco dynamické ovládání zapůsobilo, stále chybí přesnost modelu 911, který se cítí ostřejší a má více zpětné vazby v rozích. Nicméně, R8 jezdí extrémně dobře a snadno se vyrovná s nejtvrdšími povrchy. V důsledku toho bude dobře připravena pro britské příkopové nádrže. Vzhledem k volbě jsme si zvolili V10 Plus s 610PS nad standardním motorem. Je ostřejší, rychlejší a obsahuje keramické brzdy odolné vůči vyblednutí. Navíc je zde řada sedaček, které jsou o míle lepší než standardní sada. Plus také získává některé vnější vylepšení s velkým pevným zadním spoilerem, díky němuž je R8 mnohem účelnější.
100%