Vzhledem k brilantnosti starého modelu R8 je možná pochopitelné, že Audi si zachoval vzhled a dojem originálu. Exteriér je téměř totožný s odchozím vozem a používá stejný plochý, široký a svalnatý tvar těla se středovým rozložením. Přirozeně nasávaná a vysokotlaká jednotka V10 byla také udržována spolu s pohonem quattro se čtyřmi pohony a převodovkou S tronic. Tam jsou některé důležité změny pod kovem ačkoli. R8 získá lehčí hliníkový podvozek, který snižuje spotřebu uhlíkových vláken o 15%. Modul V10 byl přepracován tak, aby poskytoval větší výkon a až 24,8 megapixelů, což bylo dosaženo technologií lahve na přání, která vypne pět válců, když nejsou potřebné. Na nižší straně již nejsou k dispozici verze V8 a manuální převodovka, což znamená, že R8 je dražší a ceny začínají na 119 500 liber. V10 je divadelní, okázalý a brilantní. Začíná to s chór prasknutí a pop a plus to hromadí u pod-30mph s překvapivou milostí. Řízení je lehké a citlivé, zatímco velké zrcátka poskytují vynikající všestranné vidění. Akční pedál je také zdokonalen, což znamená, že můžete použít malé množství brzdy nebo škrticí klapky v provozu, aniž byste měli obvyklou překážku na supercar. Abych byl upřímný, kritika nového R8 je nesmírně náročná - je to skvělý supercar. Přesto, pokud budeme prosazovat bod, pravděpodobně bychom citovali skutečnost, že postrádá nejnovější závodní techno. Když Audi postavila původní R8, vložila do něj vše, co se z jeho závodního automobilu Le Mans dozvědělo. Jsme více než trochu zklamáni, že Audi nevyužil hybridní know-how, které mu dalo četné 24hodinové vítězství. Nicméně, to stranou, R8 je stále pohání, jako je to na kolejích, a jistě to je všechno, co opravdu záleží, pokud jde o 205 km / h supercars?
100%