Audi R8 je nabízen s výběrem tří motorů: 4,2-litrový V8 s 430 PS nebo 5,2-litrovým motorem V10 s výkonem 525 s nebo 550 koní. Většinou bude V8 dostatečně naplňovat potřebu rychlosti, s kroutícím momentem 430 Nm a maximální rychlostí 187 km / h. Motor je jedním z nejlepších supercarů v okolí, s 90% točivého momentu k dispozici od 3500rpm. To znamená, že R8 bude zrychlovat z 0-62 km / h za 4,6 sekundy a rychle se vrátí rychlostí v celé řadě ozubených kol. V8 je standardně vybaveno šestistupňovou příručkou, ale stojí za to investovat do sedmistupňového vozu S tronic, který zlepšuje výkon - sprintu o rychlosti 0 - 62 km / h na 4,3 sekundy. Pokud tomu tak není, je to 5.2-litrový model V10, který vám umožní vzít R8 na jinou úroveň s volbou 525PS nebo 550PS. Dokonce i ve své menší podobě je V10 monstrózní, s točivým momentem 530 Nm při 6500 otáčkách za minutu a špičkovým výkonem při rychlosti 8000 ot / min. S převodovkou S tronic, V10 bude cválit od 0-62 km / h za 3,6 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 195 km / h. Vrcholová řada V10 Plus vyvíjí točivý moment 550PS a 540Nm při 6500 otáčkách za minutu, který katapultuje R8 z 0-62mph za 3,5 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 197mph při spojení s převodovkou S tronic. Úspora spotřeby paliva se pohybuje od 20,3MPg pro V8 a zlepšuje se na modelu V10 o 21,9mpg. Jak bylo zmíněno, V8 je dobrý motor, ale pokud peníze nejsou problémem, pak není V10 Plus náhradou. Je to brilantní inženýrství, které má houževnatý moment a hromový zvukový doprovod. V kombinaci s automatickou převodovkou S tronic, V10 vládne nejvyšší a R8 bude spouštět většinu vozidel nad jejich limity. V10 Plus však ovládá náročné prémie a z tohoto důvodu si myslíme, že většina kupujících se rozhodne pro vynikající V8. Na cestě je R8 brilantní zábava s téměř dokonalou rovnováhou a pevnou silniční jízdou quattro. Závěs je poměrně ztuhlý, bez karosérie, což vám umožní tlačit R8 do zatáček poměrně silně a v tomto procesu nese velkou rychlost. Většina výkonu je dodávána na zadních kolečkách, ale čtyřkolový systém upraví rozložení, pokud zjistí ztrátu trakce. Modely V10 Plus získají upgrady, které zahrnují keramické brzdy, závody, pružiny, tlumiče nárazů a geometrii předního zavěšení, což znamená, že můžete vzít R8 do děsivé nové hranice. Adaptivní tlumení magnetické jízdy Audi je také standardem pro R8 V10 (a volitelně pro V8) s volbou dvou jízdních režimů: normální nebo sportovní. Vyberte hardcore 'sport' a R8 roste hlasitěji a posilovač řízení je nastaven tak, aby poskytoval super-citlivou zpětnou vazbu. Sitronic "také zlepšuje sportovní režim s ostřejšími změnami. Z větší části je R8 odpuzující a většina řidičů bude schopna vydělat vynikající zážitek ze supercaru s pevným držením vozovky a úchvatným zrychlením. Přesto, i přes své nadřazené schopnosti, je R8 také překvapivě použitelný při nižších rychlostech. To se hodí do většiny parkovacích míst a bude také bez problémů přeskočit na většinu rychlých nárazů. Automatická převodovka je také potěšena tím, že si s nízkými rychlostmi pomáhá s vyšším rychlostním stupněm, což znamená, že R8 může být pohodlně poháněn v centru města.
100%