Interiér Audi R8 je překvapivě velký, s velkým množstvím hlavy a nohy pro dva dospělé. Rozložení středního motoru znamená, že R8 je výhradně dvousedadlový, ale za sedadly je slušný nákladový prostor, který by mohl být vybaven sadou golfových klubů nebo několika malými kufry. Je tu také prostor pod kapotou, ale opět je to na malé straně s pouhými 100 litry prostoru. Všechny modely mají sportovní sedadla s koženou opěrkou, s elektrickou bederní opěrkou a volantem s plochým dnem poskytující dostatečnou vůli mezi nohama a spodní částí kola. Rozložení palubní desky je impozantní, s jednoduchým informačním systémem, který zahrnuje navigaci, CD přehrávač a Audi Music Interface. Všechny systémy jsou snadno použitelné, většina ovládacích prvků je přístupná prostřednictvím rolovacího menu na obrazovce. Displej na obrazovce se ale poněkud datuje a pomalu, zatímco v systému chybí tekutý operační systém nejnovějších modelů Audi. R8 také nemá displej head-up, jako je RS7, který vám ukáže, jakou rychlost děláte a co je ještě důležitější, co místní rychlost omezuje. Některé z interiérů se také cítí trochu levně a lepkavě, s neuspokojivým vybavením a plasty. To neznamená, že kabina R8 je levý háček společně s látkou a gadgety, ale postrádá styl a modernost Jaguar F-Type R Coupe nebo Porsche 911. Nicméně, navzdory těmto pochybnostem je R8 obecně příjemným místem trávit čas a sedadla jsou extrémně příznivá pro dlouhou cestu. Existuje také spousta viditelnosti s velkými křídly a velkým čelním sklem. Za volantem je R8 příjemný, s velkým a pohodlným sedadlem a vynikajícím výhledem na silnici. Je samozřejmé, že do kabiny s nízkým posunem je zapotřebí trochu práce, ale interiér je překvapivě prostorný. Cestující dostane také podpůrné sedadlo s dostatkem prostoru pro uvolnění a uvolnění. Ve výbavě V10 získává R8 několik pozoruhodných upgradů, s LED osvětlením, pedály z nerezové oceli a lehkým a dešťovým senzorem. Palubní deska také získává koženou výbavu, zatímco modely V10 Plus dostanou závodní sedadla, automatické stmívání zpětných zrcátek a karbonové vložky. K dispozici je také rozsáhlý seznam možností, ale doporučovali bychom parkovací senzory a magnetickou jízdu (možnost volby na vozidle V8), což vám dává možnost slušného jízdního komfortu pro každodenní jízdu a mnohem tvrdší zavěšení stisknutím tlačítka, kdy chcete mít nějakou zábavu. Standardní výbava: V8 má 19-palcová kola z lehkých slitin s pěti rameny s dvojitými paprsky, pojistné šrouby kol, souprava pro opravu pneumatik, ABS, ESC, protiskluzová regulace (ASR), alarm proti krádeži a elektronický imobilizér, s LED technologií, LED světlomety, kotouče s vlnovou brzdou, vnitřní větrání, osmipístové brzdové třmeny vpředu a čtyřpístové zadní, zadní spoiler, navigace, CD přehrávač a MP3 kompatibilní stereo. V10 přidává 19-palcová kola z lehkých slitin s konstrukcí "10 spoke Y", magnetickou jízdou Audi, adaptívním odpružovacím systémem se dvěma volitelnými režimy (normální a sportovní), zvukovým systémem Bang & Olufsen, systémem monitorování tlaku v pneumatikách, kovovým nebo perleťovým nátěrem a dešťový senzor, vnitřní osvětlení LED a pedály z nerezové oceli. V10 Plus je dodáván s 19palcovými hliníkovými koly z lehkých slitin, keramickými brzdami, V10 plus Sports, sedlovým sedlem řady R8, předním spoilerem a zadním difuzorem v karbonové sigma, vnějšími zpětnými zrcátky v karbonové sigma a postranními nožičkami Carbon sigma.
100%