Několik supercarů může odpovídat Audi R8 za všestranný výkon a použitelnost. To by mohlo postrádat prestiž Porsche 911 nebo okázalost Ferrari 458 Italia, ale R8 vyniká, když přijde na to, co opravdu záleží na úžasném zrychlení a pevné jízdě na silnici. Model R8 byl vypuštěn v roce 2007 s jediným motorem - 4,2-litrovým V8 - ale v průběhu let Audi vylepšil svůj supercar s přidáním modelů V10 a Spyder. V létě roku 2012 proběhla rekonstrukce s novými nárazníky, rozdělovačem uhlíkových vláken a LED osvětlením. Nový sportovní převodovka S tronic s dvojitou spojkou byla přidána spolu s lehčím a výkonnějším modelem V10 Plus. Nicméně, i přes rekonstrukci facelift a interní revize, R8 vypadá a cítí se hodně podobně, jako to udělalo, když se poprvé odvalil z výrobní linky, což není špatná věc. R8 je elegantní a přitažlivá, aby se na něj dívala, zatímco jeho rozložení v polovině motoru nikdy nedokáže otočit hlavu, ať je kdekoli. Je pravda, že kabina se nyní cítí trochu pozdě a levně ve srovnání s 911 nebo 458 Italia, ale sedadla jsou dostatečně komfortní, s pevným kováním a decentním uspořádáním palubní desky. R8 je k dispozici se třemi motory - jedním V8 a dvěma V10s - ale skuteční fanoušci supercar se budou chtít pustit i mimo 4.2-litrový V8. Ve skutečnosti splňuje V8 téměř každý supercar car with 430PS and 430Nm torque. Sprintu o rychlosti 0-62 km / h může být dosaženo za 4,6 sekundy, zatímco R8 bude raketovat podél maximální rychlosti 187 km / h. Šestistupňová převodovka je standardně vybavena, ale kupující mohou přejít na sedmrychlostní automatickou dvojitou spojku S tronic. Pro nás je automatická volba bez přemýšlení, s rychlým přechodem a rychlostí 0-62 mil / h na pouhých 4,3 sekundy. Bleskový V10 může být specifikován s výkonem 525PS nebo 550PS a oba pohony mohou urychlit na 62mph za méně než čtyři sekundy. Maximální rychlost pro vozy V10 přesahuje rychlostí 190 km / h, přičemž oba modely mají jako standard standardní adaptivní tlumení magnetické jízdy, což umožňuje řidiči vybrat si mezi "normálním" nebo "tvrdým" sportovním nastavením. Přesto, bez ohledu na to, který motor nebo převodovka si vyberete, je R8 bez jakéhokoli brilantního pohonu. Všechny tři motory jsou vybaveny točivým momentem, který se rovná vynikajícímu zrychlení u všech převodových stupňů. Motory jsou také vokální, ačkoli V10 se od sebe oddělí s bouřlivým hlukem, který způsobí, že se vlasy postaví na zadní straně krku. Audi musí být také oceněn vynikajícím pohonem čtyř pohonů quattro, který je téměř bezvadný, s pevnou základnou a sáčkovými úchyty. Manipulace je posílena tuhým odpružením, které eliminuje cvoček a povzbuzuje řidiče, aby zatlačil R8 těžko v roholech. Nicméně, navzdory vynikající schopnosti supercar, je R8 také zábavný a použitelný při nízkých rychlostech. Ve skutečnosti kombinace odpouštějící jízdy a šikovného řízení činí Audi ideální pro řízení města nebo města. A co víc, R8 může překonat rychlostní nárazy a zapadá do většiny vícepodlažních parkovišť, což z něj činí jeden z mála supercarů, které bychom denně chtěli řídit. Audi R8 Coupe a Spyder 2013 Road Test
100%