Druhá generace Audi A3 Cabriolet je větší než ta předešlá, což je dobrá zpráva z hlediska prostoru uvnitř. Vepředu působí o něco prostorněji, zatímco vzadu má úplně jinou úroveň - se střechou na svém místě se tam necítíte tak stísněně a máte mnohem více místa na nohy a lokty. Nejedná se o auto, kde byste se chtěli pravidelně vozit na zadních sedadlech při cestách na dlouhé vzdálenosti, ale pro občasné svezení je více než vyhovující. Střecha se zcela sklopí během 18 sekund, takže o něco pomaleji než u staršího modelu - tam to trvalo 10 sekund. Na druhou stranu s ní ale můžete pracovat v rychlostech do 50 km / h, což je více než dříve. Mechanismus elektrické střechy funguje úžasně plynuje a tiše - skoro si ani nevšimnete, jak se střecha úhledně sklápí. A když se úplně sklopí, je kompletně schovaná, takže nikde nečouhají žádné záhyby ani mezery, díky čemuž Audi A3 Cabriolet vypadá opravdu nádherně. Kvalita kabiny se ve srovnání s předchozím modelem opravdu zlepšila. Následuje stejný design jako Audi A3 hatchback, což znamená, že dostanete jeden z nejlepších interiérů na trhu. Má úhledný styl s několika líbivými detaily jako například kulatými otvory pro ventilaci a kovovým zakončením, které se táhne podél celé palubní desky až ke dveřím - a zahrnuje i řadu tlačítek. Vše působí velice sofistikovaně, což ještě umocňují skvěle zpracované prvky jako tlačítka pro ovládání klimatizace. Kufr je také docela praktický a má širší otevírání než starší model. Stále není úplně obrovský, jeho objem činí 320 litrů, ale jelikož je prostor docela podlouhlý, vejde se vám tam překvapivě dost věcí. Zadní sedadla lze sklopit jedním tahem pomocí páčky v kufru, díky čemuž tam toho naložíte ještě o něco více. Po sklopení střechy se kapacita kufru smrskne na 287 litrů. V zadní části již nejsou žádné převrácené obruče, což znamená, že viditelnost vzad - zejména při střeše nahoře - je mnohem lepší. Také to znamená, že se zadní pasažéři budou cítit mnohem méně stísnění. Audi A3 Cabriolet namísto toho využívá dvou pružinových desek, které se vynoří za zadními sedadly. Standardní výbava je u modelu A3 Cabriolet opravdu bohatá, jelikož v základu zahrnuje věci jako digitální DAB rádio, připojení iPodu a konektivitu Bluetooth. Střecha je dostupná ve třech barevných provedeních pro verze Sport a S, které zároveň dostávají systém Audi Drive Select, jenž vám umožňuje prostřednictvím pěti různých módů měnit nastavení volantu, převodovky a plynového pedálu. Modely SE jsou vybaveny černou, plně automatickou stahovací střechou, 16” ALU koly, klimatizací, MMI rádiem, sklopným, 11 mm tlustým displejem, připojením pro iPod pomocí Audi Music Interface, digitálním DAB rádiem, připojením Bluetooth a balíčkem se světelnými a dešťovými senzory. Také tu máte vše nachystané na připojení navigace s SD kartou. Řada Sport přidává 17” ALU kola, sportovní sedadla, adaptivní dynamický systém Audi Drive Select, duální klimatizaci, třívrstvou a akusticky upravenou střechu dostupnou ve střech barevných provedeních. Řada S má navíc 18” ALU kola, částečně kožené čalounění, sportovní volant S, xenonové světlomety s LED světly pro denní svícení a exteriérový designový balíček S.
100%