„Dobrý den, Škoda Octavia 1,9TDI, 77 kW je 8 nebo 16 ventilová? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.“
„Dobrý den. Tato motorizace je 1.9 TDI, 77 kW dva ventily na válec . S pozdravem Petr Javorský Tým autonoto.cz“
3.2.2018
„Dobrý den, má 8 ventilů.“
Martin Jersák, 3.2.2018
„Dobrý den, děkujeme za dotaz a projevený zájem. Ano, Škoda Karoq bude v nabídce již tento měsíc.“
3.2.2018
„Dobrý den pane Javorský,sháním vw golf plus s dieslovou motorizací.Je lepší volba klasický 1,9 77kW nebo 2,0 103kW? Kolik tisíc je životnost dpf filtru u těchto agregátů? Mám možnost u vozidla z dovozu,nějakým způsobem ověřit skutečný stav kilometrů?? Děkuji.“
„Dobrý den. V zásadě oba dva motory jsou dobrá volba . Samozřejmě pár odlišností tam je , ale nic zásadního . Vždy záleží jak se o vůz staral předchozí majitel . A od toho se odvíjí i životnost dpf filtru . Tak že, kolik tisíc kilometrů ještě vydrží je jen hádání ze skleněné koule . Skutečný stav kilometrů lze ověřit ve značkovém servisu , pokud tam vůz v zemi původu jezdil . VW by měl mít propojenou databázi v celé evropské síti značkových opraven , tak že v českém servise je možno získat potřebné informace . Dobrá rada - kupovat jen prověřené vozy s jasnou servisní historií . S pozdravem Petr Javorský Tým autonoto.cz “
31.1.2018
„dobry den premyslim o smartu ale nevim jestly manual nebo automat prevodovku chtel bych koupit starsi asi do 50tis. za radu predem dekuji“
„U staršího modelu bych z vlastní zkušenosti doporučil manuál, je úspornější a méně problematický. Na trhu je rovněž větší výběr vozů s manuálním řazením. “
30.1.2018
„Dobrý den. Na vaši první otázku je jednoduchá odpověď . Šestistupňová miniaturní robotizovaná převodovka (smart nemá spojku a řadí sekvenčně nebo plně automaticky) překvapivě je velmi spolehlivá. Na český trh se Smart dostal až koncem jara roku 2002 vozy dříve vyrobené jsou převážně z dovozu , proto pečlivě vybírejte a s nimi určitě nejdříve navštivte značkový servis, často totiž skrývají různé zrady. S pozdravem Petr Javorský Tým autonoto.cz“
30.1.2018
„Dobry den,vykupujete auta ?Mam k prodeji nove polo comrortline 1,2TSI,barvaLI7F BY,r. v.2015,stav km.24005nebourane1majitel,po servisni prohlidce29.1.2018.cena210 000kc.Dekuji za odpoved.Horakova“
„Dobrý den, auta nevykupujeme, ale umíme nově také soukromou inzerci. Můžete si tak k nám přidat inzerát, stačí se zaregistrovat a vyplnit formulář. Vložení inzerátu na Autonoto je v testovacím provozu a tudíž zcela zdarma. “
29.1.2018
„Dobrý den, plánujeme koupit uvedený vůz Hyundai Tucson, 2017, 1.7 CRDi, najeto 6 961 km. Náš dotaz zní, zda v případě složení zálohy je možné počkat s prodejem vozu až do března/2018, kdy budeme mít v hotovosti zbývající částku za vůz. V případě, že by jsme se takto mohli dohodnout, jak vysoká záloha by byla. Děkuji za odpověď. Miroslav Novák, 724 856 295.“
„Dobrý den, záleží na konkrétním prodejci. Zkuste prosím vyplnit nezávaznou poptávku na detailu inzerátu a do pole pro poznámku vložit tento váš požadavek. Věřím, že solidní prodejce se vám pokusí vyjít maximálně vstříc. Přeji hezký den!“
26.1.2018
„Dobrý den, který prosím z těchto dvou motorových olejů patří do citroena C8, 2.0HDi, 100kw, objem 1 997, r.v.2010. Total 5W 30 nebo 5W 40? Děkuji za odpověď. S pozdravem Honza P.“
„Dobrý den. Do vašeho vozu patří olej TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 . Označení 5W30 nebo 5W40 je pouze viskozní třída oleje a nikdy jen podle tohoto označení nevybírejte olej do vašeho vozu ,ten musí splňovat více parametrů a specifikací například normu oleje dle PSA -B71 2290 nebo specifikaci ACEA C2 výrobce vozů Citroen . Zabráníte poškození motoru a částicového filtru. S pozdravem Petr Javorský autonoto.cz“
21.1.2018
„Dobrý den, mám ford focus 1.6 tdci při překročení 2000-2500 otáček motor chcípne .Byl vyměněn egr ventil jako možná příčina ale dělá to stále. Děkuji za odpověď “
„Dobrý den. Bohužel z vašeho dotazu nelze vyčíst rok výroby vozu ani výkonovou variantu dané motorizace . Proto má odpověď bude více všeobecná. V prvé řadě bych navštívil značkový servis a nechal udělat kompletní diagnostiku motoru. Můj názor je že EGR ventil s touto závadou nemá nic společného, ale mohu se mýlit protože nemám dostatek informací. Myslím si že tato závada má spíše souvislost s přísunem paliva. S pozdravem Petr Javorský Tým autunoto.cz “
20.1.2018
„Dobrý den,zajímalo by mě srovnání odborníka co do kvality u těchto vozů : Toyota Yaris 1,0 benzin Ford fiesta 1,4 benzin Hyundai ix 20, benzin Zajímám se o automobily r. 2013 a mladší. Které z vozů byste preferoval ? Které nejméně ? Děkuji za odpověď.“
„Dobrý den. Volba číslo 1 jeToyota . Litrový tříválec VVT-i s 51 kW výkonu není špatný, ale podle mého názoru lepší dynamika není na škodu, navíc v případě, kdy Vás to bude stát maximálně půl litru paliva na 100 km navíc. Proto bych se na Vašem místě poohlédnul po silnější verzi čtyřválcové třináctistovky VVT-i s rovnou stovkou koní. Tomuto motoru snad není co vytknout, je bezproblémový. U stokoňové verze nebyly tyto problémy zaznamenány. Jediné, čemu bych se u Toyoty Yaris opravdu vyhnul, je robotizovaná převodovka MMT. Další vůz vašeho výběru Ford Fiesta je volbou číslo 2 a atmosférická čtrnáctistovka se může pochlubit jedněmi z nejlepších parametrů v této objemové kategorii – 71 kW a 128 Nm. Tak že tento motor bych doporučil . A volba číslo 3 Hyundai ix20 z pohledu spolehlivosti malý Hyundai těží z jednoduché konstrukce i malých nájezdů. Navíc nejrozšířenější jsou zároveň ty nejjednodušší motory - benzinové čtrnácti- a šestnáctistovky CVVT, které se konstrukčně shodují. Ani korejské značce se nepodařilo zvládnout řešení řetězových rozvodů na jedničku. U některých vozů se řetěz natahuje a u aut se šizeným olejovým servisem umí selhat i napínák. Výhodou je že většina aut na trhu má prokazatelný český původ . Snad vám pár mých postřehů pomůže při výběru vozu . S pozdravem Petr Javorský Tým Autonoto.cz“
19.1.2018
„Dobrý den pane Javorský. Poradil by jste mi je- li dobrá volba pro pořízení Volkswagenu Tiguan 2.0 r.v. 2009 benzín/LPG ? Km 100/t Děkuji za odpověď. I.Vychytil“
„Dobrý den . Špatná volba to rozhodně není. Vlastně ve své kategorii patří k tomu nejlepšímu. Má dobré jízdní vlastnosti, je pohodlné, praktické a se správnou motorizací i docela dynamicky nadané. A spolehlivé. Z dlouhodobého hlediska pak benzínový Tiguan nepředstavuje moc perspektivní volbu. Rozvody u 1.4 TSI nezlobí až od roku 2012 (řemen má od roku 2015), u 2.0 TSI je riziko trvalé. Motor 2.0 TSI nemá ani tak problémy s řetězem, jako spíše s hydraulickým napínákem vodících lišt. Hrozí, že při vypnutí motoru, jak poklesne tlak oleje, se napínáky uvolní a řetěz přeskočí. Poznáte to až při pokusu o další nastartování. Většinou tomu lze předcházet častými výměnami oleje správné specifikace, ale servisy doporučují tak jako tak preventivní výměnu zhruba po 80 000 km. Motor 2.0 TSI je ale taková bazarová vzácnost se spotřebou 10 až 12 litrů na 100 km. Takže do této motorizace nechat ještě namontovat pohon na LPG , znásobí budoucí problémy . Kombinace turbodieselu s klasickým měničovým automatem se zdá jako zcela bezproblémová, pokud se o auto budete dobře starat. Myslete ale na to, že se čtyřkolkou a automatem bude i TDI jezdit zhruba za osm. Snad vám pár rad pomůže při výběru vozu . S pozdravem Petr Javorský Tým Autonoto.cz“
16.1.2018
„Děkuji pane Javorský za radu.Budu se jí řídit,ale již dlouho se zabývám myšlenkou, jaký automobil koupit aby byl spolehlivý,nenáročný na servis a pokud možno se spotřebou kolem 5-6 l/100 km.Mám již čtyři roky Renaulta IV 2.0 Turbo r.v.2004 benzín/plyn. Auto je pohodlné pro rodinu i domácí mazlíky ale.....? Nebyla to finančně šťastná volba. V minulém roce jsem nechal dělat gen.motoru včetně rozvodů,spojk.dvouhm.,převodovky,turba a nové plynové nádrže.Mechanik velice ochotný spolehlivý a technicky zdatný vše odborně a svědomitě opravil. Cca 160000.-Kč Myslím,že výčet všech oprav ještě neskončil, ale moje trpělivost ano. Proto jsem se na Vás obrátil o cennou radu,jak z tohoto bludného kruhu ven.Jsem poctivý řidič o auta se starám myslím dobře a neřeším náhradní díly druhovýrobou apod,ale co je moc to je moc. Mohu poprosit ještě o jednu takovou radu? Děkuji a jsem s pozdravem. Ivan vychytil“
Ivan Vychytil, 16.1.2018
„Dobrý den pane Javorský, jak je na tom OPEL ZAFIRA 1,8 benzín , 7míst , z roku 2000 s nájezdem 215000km co se týká spotřeby, jak je na tom auto se spolehlivostí . Mám v úmyslu si ho pořídit ale moc ho neznám. Prosím, poraďte, zda koupit nebo né. Děkuji Míla Homola.“
„Dobrý den. Motor 1.8 16v 85kw vyhovuje výkonem, ale trápí spotřebou. Ta je v průměru 9l/100km. Spolehlivost u osmnáctiletého vozu si netroufnu odhadnout . Každopádně záleží na servisní historii vozu a péči předchozích majitelů . Jinak vůz s velkou variabilitou vnitřního prostoru.Rada zní jestli koupit , tak po důkladné prohlídce odborníka a s jasnou servisní historií což u takto starého vozu bude pravděpodobně problém . Děkuji za dotaz . S pozdravem Petr Javorský Tým Autonoto.cz“
5.1.2018
„Dobrý den, mám Chewrolet Cruze, rok výroby 2011 najeto 63 000 km, při rychlejším přidání plynu auto mirně škube, hlavně při přeřazení rychlostích stupnů. Co by jste mi poradil. Děkuji za odpověď“
„Dobrý den. Nepíšete o jakou se jedná motorizaci zda benzín či nafta . Předpokládám že benzín. Tam bych doporučil zkusit vyměnit zapalovací svíčky pokud nebyly v dohledné době měněny a nechat udělat diagnostiku motoru zda závada není vážnějšího charakteru. S pozdravem Petr Javorský Tým Autonoto.cz“
27.12.2017
„Chci koupit SUV do 200.000,-Kč. Každopádně chci benzín a chci buď Mercedes, BMW, VW nebo Volvo. Z těchto značek preferuji Volvo XC90. Nejvýhodnější se mi zdá motorizace 2.5T ale je jich málo co mi poradíte?“
„Dobrý den . Podle vašeho dotazu soudím , že jste v podstatě rozhodnutý kterou značku a typ zvolit . Teď už jen vyřešit motor . Vznětový pětiválec 2,4 l v modelech 2.4D nebo D5 (později i D3 a D4) je z hlediska dlouhodobých nákladů jediná logická volba. Když už nic, aspoň si na sebe „vydělá“ spotřebou 8 až 9 litrů na 100 km. Benzinové motory jezdí minimálně za 12, model T6 nebo V8 spíše za 14 litrů benzínu . Hledejte XC90 s jasným původem a servisní historií .Diesel D5 zpravidla nepředstavuje past A tím se dostáváme k pohonným jednotkám s benzinovými motory , asi nestojí za úvahu. Spotřeba je šílená a ani servis se neprovádí zrovna snadno. Řadové šestiválce se potýkají po větším nájezdu se spotřebou oleje. Přeplňovaný pětiválec trpí na praskající vložky válců a stěny mezi válci. Asi vás moje rada moc nepotěší , ale zážehové verze mně odrazují závratnými provozními a servisními náklady . Které samozřejmě můžete u ojetého vozu očekávat . Snad vám pár mých postřehů pomůže při výběru vozu . S pozdravem Petr Javorský Tým Autonoto.cz “
26.12.2017
„Dobrý den, mám Seat Altea XL, 1.8 TSI, r.v. 2010. Najeto 122.000 km. Postupně narůstá velká spotřeba oleje, nyní cca 1L na 700km, navíc i porucha katalyzátoru. Závada je prý zřejmá - výrobní chyba motoru této série... Je auto v takovém stavu vůbec prodejné a za kolik? Resp. má cenu nechat to spravovat (výměna polomotoru)? Předem díky za názor. AM.“
„Dobrý den. Ve značkovém servisu vyjde oprava motoru na šíleně znějící částku 75.000 korun. Zahrnuje výměnu všech pístů spolu s ojnicemi včetně nezbytných úkonů. Dalším řešením je nákup kompletního polomotoru, což ale znamená částku 120.000 korun. V obou případech jde o značné peníze, když si uvědomíte, že auta, poháněná motory EA888 zpočátku výroby, dnes koupíte do 200.000 korun. No a cena opravy se obvykle pohybuje mezi 60-100 tisíci.Možná alternativa je obrátit se na některý neznačkový servis který se specializuje na koncernové značky a má s tímto problémem zkušenosti . Prodej vozu v tomto stavu bude generovat značný prodělek. Netuším za kolik je vůz s touto závadou prodejný a jestli vůbec. S pozdravem Petr Javorský Tým Autonoto.cz“
22.12.2017
„Dobrý den, jsou ceny na stránkách 123auto.cz uváděny s DPH nebo bez? Díky. S pozdravem, Robin Ibl“
„Dobrý den, všechny ceny na stránkách jsou uvedeny včetně DPH pro koncové zákazníky, pokud není výslovně uvedeno jinak (např. "možnost odpočtu DPH" pro plátce). Děkujeme“
27.11.2017
Můžete nás znát z těchto médií…
© 2016 – 2024 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing