„Dobrý den, mám KIA RIO 2007 1.4, 71kw, 111 000km. Při dřívějším přeřazení na vyšší rychlost (tzn. motor má nízké otáčky) motor jakoby kovově drnčí. Samozřejmě je drnčení větší, čím víc se motor dusí (do kopce horší). Při nízkých otáčkách po nastartování se drnčení neozývá. Je jedno jestli je teplo nebo zima. S ničím dalším problém není. Drnčení se ozývá 1800 až 2000 otáček. Méně ani více ne. Nevíte čím by to mohlo být? Netrpí tato auta na něco, co by mohlo způsobovat tento problém? Nějaké ložisko, ventily, nebo co? Známému to prý dělalo podobně u starého fiatu ložisko alternátoru. Děkuji za radu Vladimír“
„Dobrý den. Nejpravděpodobnější odpověď na váš dotaz je že motor takzvaně podtáčíte a ten běží na hranici klepání kdy už ani elektronika nedokáže srovnat předstih zážehu . Na vyšší rychlostní stupeň řaďte až při vyšších otáčkách motoru čímž využijete většího kroutícího momentu při kterém se už drnčení nebude ozývat. S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz “
10.3.2018
„Dobrý den, po přihlášení do vašeho účtu na Autonoto.cz stačí přejít do sekce Můj účet -> Moje inzeráty a zde kliknout na modrou ikonku editace inzerátu. Děkujeme.“
9.3.2018
„Zdravim uvazuji o koupi BMW 740d r.v. 2010 najeto cca 200.000 - jaka je spolehlivost techto vozidel a na co si dat pri koupi pozor.Dekuji za info“
„Dobrý den. Automobil provázejí naprosto běžné poruchy jako výměny žárovek, osvětlení interiéru apod . Nedostižný design, podvozek, motor a zpracování o jakém se v asii možná zdá. Dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec poskytující výkon 235 kW a 680 Nm točivého momentu. To jsou hodnoty, za které se nemusí stydět žádná pětimetrová limuzína a tak před námi stojí povedený vůz. Při koupi tohoto vozu platí obecné zásady nákupu ojetin . Ruce pryč od vozů co nemají jasnou servisní historii ve značkovém servisu. Což u kategorie těchto aut je návštěva značkového servisu samozřejmostí . Platí paralela máš li na opici máš i na banány . S úsměvem a pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz“ “
8.3.2018
„Fiat Ulysse motor benzín 1998cm/16v rv 2000 vyk.100kw studený velmi špatně startuje.Po zapnuti zapalování na přístrojové desce velké "stop"-po nastartování zhasne.Před startovávím neslyším chod palivového čerpadla.“
„Dobrý den . Základ je nechat udělat důkladnou diagnostiku motoru ve značkovém servisu . Nic jiného vám nemohu poradit . Vše ostatní by bylo hádání z křišťálové koule .S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz“
4.3.2018
„Dobrý den pane Javorský, je možnost zjistit skutečný kilometrový nájezd u vozidla dovezeného ze Švýcarska? Jedná se o vůz Škoda Fabia II ,s dieselovým agregátem. Děkuji za odpověd, Karel Kousala“
„Dobrý den . Škoda by měla mít propojenou databázi v celé evropské síti značkových opraven , tak že v českém servise je možno získat potřebné informace o voze pokud jezdil na pravidelný servis do značkové opravny Škoda . Dobrá rada - kupovat jen prověřené vozy s jasnou servisní historií . S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz “
2.3.2018
„Dobrý den. Budeme si v dubnu pořizovat auto a zřejmě z AUTONOTO a hodně uvažujeme o benzínu. Také nás zaujala nabídka Octavia ale v naftě.Prosím radu, vyplatí se diesel jen na denní krátké trasy ,tedy 2x 4km. Jestli by to motoru neškodilo , třeba turbo by se zaneslo a neohřál se motor, Raději bychom zůstali a benzínu, jenže Škodovky v dieslu jsou levnější. Zase cenový rozdíl mezí benzínem a naftou není velky rozdíl v ceně jako dříve.Od začátku jsme měli všecky auta v benzínu a na auto v dieslu nám poradil náš nezkušený automechanik ,krátce po vyučení. Měli jsme Mondeo 2,0 TDI jen púl roku a dali jsme ho pryč z důvodů ,rušení motorů s dieslovými motory, třeba Německo letos. Děkuji předem za odpověd S pozdravem Cetkovský“
„Dobrý den . Můj názor je, že pro tak krátké dojíždění je vhodnější benzínový motor jehož servisní náklady jsou mnohem nižší a nehrozí problémy s DPF filtrem . Dále mi není jasné proč měnit lety vyzkoušený benzínový motor za naftový ? Ford Mondeo 2,0 TDCi je nevhodný pro vaše krátké dojíždění . S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz“
1.3.2018
„Dobrý deň, mám taký problém že mi na mojej audi q7 r.v.2010 4,2tdi začal hučať transfer box robí mi to len pri nízkych otáčkach 1000-1300 na každom prevodovom stupni ide mi o to či sa to da opraviť, ak áno čo tam treba vymeniť, alebo musím kúpiť novy transfer box olej som vymenil nepomohlo ,ďakujem.“
„Dobrý den. Příčinou vašich problémů je mechanické opotřebení rozdělovací převodovky transfer-box, který obsahuje Torsen i článkovým ocelovým pásem poháněnou odbočku pohonu přední nápravy. Jeho výměna stojí padesát tisíc, tedy zhruba tolik, co nejlevnější repase automatické převodovky. S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz“
25.2.2018
„Dobrý den pane Javorský, Jaká je podvozková platforma u vozidla VW Polo 1,6 Tdi 5 generace,má vozidlo zadní nápravu tuhou,nebo víceprvkovou? Je lepší volba víše zmíněné VW,nebo Škoda FABIA 2 se stejnou motorizací?? Díky za odpověď, R.Sovec. “
„Dobrý den. VW polo 1,6 Tdi má zadní nápravu pevnou . Která volba je lepší ? Podle mého názoru tak Škoda Fábia 2 vzhledem k její vyšší zástavbě . Ve VW polu nelze docílit židlovitého posazu, který známe z Fabie a který mnoha řidičům středních postav vyhovuje kvůli dobrému výhledu, snadnému nastupování a pohodlné poloze sezení. Vzadu je na tom Polo podobně jako Fabia, ale několik podstatných rozdílů tady přece jen je. Fabia umí na zadních místech v této třídě nabídnout bezkonkurenční prostor na délku a na výšku, což se odráží i na jejím vnějším designu.S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz“
22.2.2018
„Dobrý den, chci koupit VW Touran r.v. 2011 Motor 1,6 77kW TDI DPF. Prosím jaký je Váš názor, zda to není slabé pro takové auto.Dále, zda-li je motor "dobrý", protože v okolí slyším samé poplašné zprávy na dieselové motory. Děkuji za odpověď. Kabátník“
„Dobrý den. Výkon 110 koní a točivý moment 250 Nm není pro půldruhé tuny těžké auto zrovna dost. Při uvolněné jízdě vám větší síla ani tak chybět nebude, na dálnici celkem snadno udržíte i 160 km/h, jen počítejte s tím, že akcelerace i na běžné rychlosti chvíli trvá. Filtru pevných částic se lidé stále obávají, avšak zkušenosti ukazují, že v součinnosti s motorem 1.6 TDI funguje většinou bez problému až do přibližně 250.000 km, kdy si sama řídicí jednotka motoru vyžádá jeho výměnu. S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz“
22.2.2018
„Dobrý den, otevřete víko motoru. VIN se nachází na dvou místech, vzadu uprostřed a na bočním levém zesílení. Zde je fotografie: http://vin-location.com/wp-content/uploads/at_usr_data/car/89/original/2089.jpg“
19.2.2018
„Dobry den, mel bych zajem o toyotu corollu verso. Váhám ale s motorem diesel 2.0 nebo 2.2. Tyka se hlavne otazky s filtrem nebo bez filtru pevnych castic. Nerad bych koupil auto a hned resil problem. Jake prosim mate zkusenosti ? Děkuji za odpověď“
„Dobry den, mel bych zajem o toyotu corollu verso. Váhám ale s motorem diesel 2.0 nebo 2.2. Tyka se hlavne otazky s filtrem nebo bez filtru pevnych castic. Nerad bych koupil auto a hned resil problem. Jake prosim mate zkusenosti ? Děkuji za odpověď“
„Dobrý den . V odpovědi na váš dotaz začnu filtrem pevných částic . Samozřejmě bez filtru , ušetříte si spoustu starostí . Motor spíše 2,2 je modernější konstrukce a velmi pružný , ale je otázkou zda tato motorizace je bez dpf filtru . S pozdravem Petr Javorský tým autonoto.cz “
17.2.2018
„Dobrý den, předloni jsem si koupil Merivu A 1.4 66kW v benzínu, měla najeto 152t km. Vloni jsem zjistil, že stoupla po 165t km spotřeba oleje na 0.5lt/1000km. Nevím zda vůbec projde letos na jaře emisemi a TK. Co mi radíte? Nové kroužky, atd.? “
„Dobrý den. Radím vám navštívit odbornou autoopravnu a nechat zkontrolovat motor kde se vlastně olej ztrácí. Příčin může být několik ne jenom pístní kroužky . Proto řešit případnou opravu až budete znát příčinu potíží . S pozdravem Petr Javorský autonoto.cz “
13.2.2018
„dobrý den. mám zájem si koupit vw golf vii 1.4 TSI 90 kW nebo 104 kW rok v. 2013-2015. s nájezdem kolem 100 000 km. je to dobrá volba? je velký rozdíl mezi jednoduchou a víceprvkovou zadní nápravou?“
„Dobrý den. Z mého pohledu dobrá volba jen bych zvolil 103 kw verzi motoru . Silnější 103 kW verze totiž má kroutící moment o 50 Nm větší . Další výhodou je, že motor má proměnné časování sání i výfuku a tudíž u něj nehrozí karbonizace při častých kratších jízdách jako u slabších motorů 1.4 a 1.2 TSI. Jednu zásadní věc, nová generace motorů TSI již nemá rozvodový řetěz, ale opět spolehlivý řemen vyztužený navíc dráty, stejný jako současné motory TDI, a jeho výměna je také předepsána až někdy po 200 tis. km a to spíše kvůli vodní pumpě . Rozdíl mezi víceprvkovou a obyčejnou nápravou je v jízdním komfortu, zejména na horších silnicích ve prospěch víceprvkové nápravy .S pozdravem Petr Javorský Tým autonoto.cz“
12.2.2018
„Do jaké emisní třídy spadá terrano1 obsah 2,4 rok výroby 1989 .V TP je uvedeno vybavení třícestným řízeným katalyzátorem S-2.“
„Dobrý den . Pro odpověď na tento dotaz by bylo lépe zajít na některou stanici emisní kontroly kde vám dají přesnou informaci o emisní třídě vašeho automobilu . Petr Javorský Tým autonoto.cz“
10.2.2018
Můžete nás znát z těchto médií…
© 2016 – 2024 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing