Je to hezký vůz. Velký, tvrdý pohled, ale ne agresivní. Deformovatelná přední část je ve skutečnosti velmi přátelská ke všem chodcům, kteří náhodou vystupují před ním, protože tam je spousta místa, která je umocňuje. K dispozici je masivní silná přední příčka. Existuje však i speciální kluzná deska, která je navržena tak, aby splňovala nárazovou zónu konvenčního automobilu, takže vše, co se XC90 hity deformuje postupně místo toho, aby bylo rozbité na bity. Koneckonců je to Volvo. Svět si může vybrat ze tří celohliníkových motorů: nový 2,401cc 163 k. (120 kW) 5-válcový diesel. 2722cc (200 kW) 6-válcový twin-turbo benzin od S80 T6; a revidovaný 2,521cc 210-hp (154kW) 5-válcový lehký tlakový benzín. Velká Británie získá první dva motory, ale ostatní trhy mohou získat všechny tři. Přenosy jsou stále v přechodu. Při startu byl naftový benzín a benzín s výkonem 210 koní, který byl vybaven pětistupňovou automatickou funkcí Geartronic, která vám umožní zvolit poměry sami. Model T6 s výkonem 272 koní byl dodán se čtyřrychlostním autoboxem a řídicí jednotkou, která omezila výkon v 1. a 2. kole, aby nedošlo k poškození převodovky. Brzy bude tato skříň nahrazena novým, náročnějším šestistupňovým vozem a do poloviny roku 2003 bude mít nafta možnost 6-stupňového manuálu. Vyjděte za volantem nafty, nastavte volant a sedadlo tak, aby vyhovovaly vašim potřebám, pak jděte a vše je velmi civilizované. Můžete se vydat pomalu a klidně, bez náznaku naftového chvění, a pak vyzkoušejte nižší rychlostní stupeň a silný motor 320 Nm, který vás okamžitě vytáhne do nejvzdálenějších svahů. Je to opravdu velmi příjemné a má to, že Mercedes SL je kvalitou, díky níž se cítíte spíš jako plavba, než pedál na kov. Přesto to není žádný zloděj a 180 km / h na dálnici cítil jako ne více než 120 km / h v normálním voze. Úzký průzkum motorového vozu společnosti Volvo, Sivert Hiljemark, vedl k informacím, že i když je to naftový motor a řemen pohání vodní čerpadlo, starý problém s čerpadlem Audi byl řazen před lety a pás by měl opravdu trvat 120 000 km. Také není zapotřebí turbu po dlouhém stoupání směrem nahoru. I když je chlazeno pouze olejem, olej je sám ochlazován chladičem motoru prostřednictvím speciální skříně pro přenos tepla. Pravděpodobně kvůli způsobu, jakým je štěpka, T6 necítil nic jako 272 koní. Je to ještě mnohem rychlejší než nafta, ale protože nemáte pocit, že je třeba řídit XC90 rychle, většina řidičů nebude litovat toho, že by se naplňovala ekologičtější olejová hořák. Hornaté silnice nad Ženevským jezerem nám daly spoustu příležitostí prozkoumat sílu a manipulaci a na základě gyroskopických stabilizátorů a nízkého těžiště motorů a náprav se XC90 dostali překvapivě do koutek. To však pro Volvo nebylo dost. Navzdory obrovské síle v přední části vozu a zvláště ve sloupcích A jsme museli ještě vyzkoušet kontrolu stability vozu pomocí testu elk avoidance. To znamená, že klesá ostrý vlevo, pak ostrý vpravo bez brzdění kuželemi až na 75 km / h. Samozřejmě při nejmenším nádechu automobilu, který se dostal z řady, jsou kola automaticky brzděna a vůz se vůbec vůbec necítil jako kolo, které opustilo zemi, je to stabilní. Za pouhých 30 000 Kč ve Velké Británii se XC90 postaví proti luxusním SUV, jako je Lexus RX300 Harrier, Jeep Grand Cherokee, Mercedes ML, dražší BMW X5 a další ekvivalenty jako je Subaru Legacy Outback 3.0 a Audi Allroad. Vozidlo LandRover Discovery skutečně neprotestuje, protože je mnohem menší, mnohem víc vozu a je mnohem lepší řídit. Kradne to však z prodeje sedmi sedadel 4x4, jako jsou Landcruiser Colorado a Mitsubishi Shogun. Stejně jako praktičnost, ten poctivý dobrý vzhled bude prodávat toto auto. Je to ticho těžké; silný, avšak jemný; není ani nejmenší, nebo "podívej se na mě". A to je prostě ideální pro takové lidi, kteří si to koupí. UPDATE: 2006 ZMĚNY Co se stalo od té doby, co Volvo překvapilo. Společnost představila zcela novou pozici, která požadovala stále více vyspělých verzí. Tak samozřejmě Volvo reagovalo. Nejdříve s výbavami "SE Lux" a "Executive", pak se silnějším motorem D5 o výkonu 185 koní a nyní s výrazně osvěžujícím rozsahem, včetně dvou důležitých nových motorů. Nejdůležitější je nová verze I-6, řetězová kamera o objemu 3,2 litru, která je vyrobena z lehkých slitin a je určena k tomu, aby se ocitla pod kapotami modelů Jaguar XJ, Jaguar S-Type a nového Land Rover Freelanderu. To je stavěno pro společnost Volvo společností Ford u Bridgend ve Walesu. Doplněním této skutečnosti a přemístěním vozu dále na trh s konkurencí proti špičkovým X5, Range Roverům, Mercedes ML a GL a Porsche Cayennes je 315PS Yamaha-vyvinutý úzký úhel alloy řetězové vačky 4.4 litru V8. Cenový rozsah je £ 44,225 až £ 53,965, což se nezdá být problémem pro 10% kupujících XC90, kteří se očekávají, že půjdou pro kluk. 3.2 je mimořádně hladký, sladký motor s volnoběhem, ale i přes plochou křivku točivého momentu, s pouhými 320 Nm drahých věcí, má svou práci vyříznutou k vytažení po dvou tunách XC90. Musíte použít neustále Geartonic shifter, abyste získali to nejlepší z toho a rychlá jízda na dálnici často vyžaduje 5. a dokonce 4. na svazích. Musím však přiznat, že jsme si užívali sladkou povahu motoru a správné zacházení s vozem, informativním řízením a komfortem, které jsme zapomněli zacházet jako s 4x4. 180 km / h byla častá pozornost na dvou jízdních pruzích. Na dálnicích jsme se pohodlně a tiše plavili rychlostí 160 - 200 km / h a dokázali jsme dosáhnout nejvyšší rychlosti 210 km / h. Skutečnost, že jsem dokonce zmínil mírný nedostatek puchýře rychlostí 120 km / h, vám říká skutečnou povahu šelmy. Jednoduše bych nechtěl snít o tom, že řídím Range Rover nebo LandCruiser v takových rychlostech. Přesto XC90 byl tak stabilní a tak tichý, 120 se cítil více než 80. Vše, co přišlo s nízkou cenou, samozřejmě. 18,1 mpg. Vlastně jsme museli přestat naplnit benzín. Normální jízda by však měla snadno dosáhnout kombinovaného čísla srovnávacích testů EU o 23,9 m. S výkonem 440 Nm při 3900 otáčkách za minutu nemá motor 4.4V8 nedostatečný točivý moment a shromažďuje rychlost mnohem rychleji. Zní to také skvěle. Rychlost rychlosti 37,5 milisekund za 1000 otáček za minutu v 6. místě znamená, že je stále třeba změnit na páté místo na svazích dálnic. Přemýšleli jsme, jestli by jeho lazivnější povaha skutečně fungovala úsporněji než 3.2 I-6. To ne. Máme 15,2 mpg. Pokud však musíte požádat o spotřebu pohonných hmot takového vozidla, nemůžete si to vůbec dovolit. XC90 není daleko déle než Lexus RX300 nebo BMW X5. Pouze 4,8 metru přesně (15 '9 "), přesto překvapivě dokáže obsahovat tři řady sedadel s více než půl metru zavazadlového prostoru za sebou a přiměřenou nohu pro všechny. Všichni mají svůj vlastní tříbodový bezpečnostní pás s bočním nebo diagonálním rozsahem. Prostřední řada se posouvá dozadu a dopředu individuálně, takže dětská sedačka ve středu může být vytažena dopředu a dítě v něm dostane mnohem lepší pohled na to, co leží před sebou. , polštáře nejzadnějších sedadel se posouvají pod plošinou zavazadlového prostoru, pak se záhyby skládají rovně, jednotlivě zvyšují kapacitu zavazadel na úkor prostoru sedadel a se sklopeným středovým řádek získáte plochý, ale vysoký nákladový prostor o délce 1,89 m Můžete dokonce sklopit sedadlo předního spolujezdce, abyste získali nákladový prostor o délce 2,91 metru, spolu s řidičem a dvěma cestujícími sedícími v tandemovém stylu.Je to hezký vůz, velký, tvrdý, ale ne agresivní. skutečně velmi přátelský ke všem chodcům, kteří náhodou vystupují před ním, protože tam je spousta místa, která je umocní. K dispozici je masivní silná přední příčka. A tam je také speciální kluzná deska navržená tak, aby splňovala nárazovou zónu konvenčního automobilu, takže nic, co se XC90 hity deformuje postupně místo toho, aby bylo rozbité na bity. Koneckonců je to Volvo. Pod kapotami D5 185 nahrazuje D5 163, 238bhp 3.2 I-6 stojí pro 2.4-litru 210bhp a 4.4 V8 315bhp vypálí starý 272khp T6 do buriny. Převodovky jsou nyní 6-stupňová manuální nebo 6stupňová automatická převodovka Geartronic na modelech D5 a 6stupňová verze Geartronic pouze v bodech 3.2 a 4.4. A samozřejmě je to správný pohon na čtyři kola s Haldexovým spojením. K dispozici jsou celkem čtyři úrovně vykreslování: S, SE, SE Lux a Executive (detaily níže). A některé zajímavé možnosti, které zahrnují satnav obrazovku, která se zdvojnásobuje jako zadní parkovací obrazovka, s linkami, které vám ukazují plánovanou trajektorii. A aktivní bi-xenonové světlomety s užitečným bonusem umožňujícím nastavit levý nebo pravý dip. Takže Volvo našlo nový trh. A XC90 se do něj šťastně usadil jako jeden z nejsilnějších hráčů, nyní s motory a úrovněmi soupravy, aby soupeřili o nejlepší zbytek. Kupující to milují. Tak dělají i jejich děti. Matky, které chtějí chránit své děti, přirozeně přitahují k velkým 4x4s. Takže co je lepší než velký Volvo 4x4?
80%