Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Volvo

Recenze a test Volvo XC90 2002 - 2015

Recenze automobilů Recenze Volvo Recenze Volvo XC90 2002 - 2015

80% Volvo XC90 2002 - 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (16)

Řidičské dojmy

Je to hezký vůz. Velký, tvrdý pohled, ale ne agresivní. Deformovatelná přední část je ve skutečnosti velmi přátelská ke všem chodcům, kteří náhodou vystupují před ním, protože tam je spousta místa, která je umocňuje. K dispozici je masivní silná přední příčka. Existuje však i speciální kluzná deska, která je navržena tak, aby splňovala nárazovou zónu konvenčního automobilu, takže vše, co se XC90 hity deformuje postupně místo toho, aby bylo rozbité na bity. Koneckonců je to Volvo. Svět si může vybrat ze tří celohliníkových motorů: nový 2,401cc 163 k. (120 kW) 5-válcový diesel. 2722cc (200 kW) 6-válcový twin-turbo benzin od S80 T6; a revidovaný 2,521cc 210-hp (154kW) 5-válcový lehký tlakový benzín. Velká Británie získá první dva motory, ale ostatní trhy mohou získat všechny tři. Přenosy jsou stále v přechodu. Při startu byl naftový benzín a benzín s výkonem 210 koní, který byl vybaven pětistupňovou automatickou funkcí Geartronic, která vám umožní zvolit poměry sami. Model T6 s výkonem 272 koní byl dodán se čtyřrychlostním autoboxem a řídicí jednotkou, která omezila výkon v 1. a 2. kole, aby nedošlo k poškození převodovky. Brzy bude tato skříň nahrazena novým, náročnějším šestistupňovým vozem a do poloviny roku 2003 bude mít nafta možnost 6-stupňového manuálu. Vyjděte za volantem nafty, nastavte volant a sedadlo tak, aby vyhovovaly vašim potřebám, pak jděte a vše je velmi civilizované. Můžete se vydat pomalu a klidně, bez náznaku naftového chvění, a pak vyzkoušejte nižší rychlostní stupeň a silný motor 320 Nm, který vás okamžitě vytáhne do nejvzdálenějších svahů. Je to opravdu velmi příjemné a má to, že Mercedes SL je kvalitou, díky níž se cítíte spíš jako plavba, než pedál na kov. Přesto to není žádný zloděj a 180 km / h na dálnici cítil jako ne více než 120 km / h v normálním voze. Úzký průzkum motorového vozu společnosti Volvo, Sivert Hiljemark, vedl k informacím, že i když je to naftový motor a řemen pohání vodní čerpadlo, starý problém s čerpadlem Audi byl řazen před lety a pás by měl opravdu trvat 120 000 km. Také není zapotřebí turbu po dlouhém stoupání směrem nahoru. I když je chlazeno pouze olejem, olej je sám ochlazován chladičem motoru prostřednictvím speciální skříně pro přenos tepla. Pravděpodobně kvůli způsobu, jakým je štěpka, T6 necítil nic jako 272 koní. Je to ještě mnohem rychlejší než nafta, ale protože nemáte pocit, že je třeba řídit XC90 rychle, většina řidičů nebude litovat toho, že by se naplňovala ekologičtější olejová hořák. Hornaté silnice nad Ženevským jezerem nám daly spoustu příležitostí prozkoumat sílu a manipulaci a na základě gyroskopických stabilizátorů a nízkého těžiště motorů a náprav se XC90 dostali překvapivě do koutek. To však pro Volvo nebylo dost. Navzdory obrovské síle v přední části vozu a zvláště ve sloupcích A jsme museli ještě vyzkoušet kontrolu stability vozu pomocí testu elk avoidance. To znamená, že klesá ostrý vlevo, pak ostrý vpravo bez brzdění kuželemi až na 75 km / h. Samozřejmě při nejmenším nádechu automobilu, který se dostal z řady, jsou kola automaticky brzděna a vůz se vůbec vůbec necítil jako kolo, které opustilo zemi, je to stabilní. Za pouhých 30 000 Kč ve Velké Británii se XC90 postaví proti luxusním SUV, jako je Lexus RX300 Harrier, Jeep Grand Cherokee, Mercedes ML, dražší BMW X5 a další ekvivalenty jako je Subaru Legacy Outback 3.0 a Audi Allroad. Vozidlo LandRover Discovery skutečně neprotestuje, protože je mnohem menší, mnohem víc vozu a je mnohem lepší řídit. Kradne to však z prodeje sedmi sedadel 4x4, jako jsou Landcruiser Colorado a Mitsubishi Shogun. Stejně jako praktičnost, ten poctivý dobrý vzhled bude prodávat toto auto. Je to ticho těžké; silný, avšak jemný; není ani nejmenší, nebo "podívej se na mě". A to je prostě ideální pro takové lidi, kteří si to koupí. UPDATE: 2006 ZMĚNY Co se stalo od té doby, co Volvo překvapilo. Společnost představila zcela novou pozici, která požadovala stále více vyspělých verzí. Tak samozřejmě Volvo reagovalo. Nejdříve s výbavami "SE Lux" a "Executive", pak se silnějším motorem D5 o výkonu 185 koní a nyní s výrazně osvěžujícím rozsahem, včetně dvou důležitých nových motorů. Nejdůležitější je nová verze I-6, řetězová kamera o objemu 3,2 litru, která je vyrobena z lehkých slitin a je určena k tomu, aby se ocitla pod kapotami modelů Jaguar XJ, Jaguar S-Type a nového Land Rover Freelanderu. To je stavěno pro společnost Volvo společností Ford u Bridgend ve Walesu. Doplněním této skutečnosti a přemístěním vozu dále na trh s konkurencí proti špičkovým X5, Range Roverům, Mercedes ML a GL a Porsche Cayennes je 315PS Yamaha-vyvinutý úzký úhel alloy řetězové vačky 4.4 litru V8. Cenový rozsah je £ 44,225 až £ 53,965, což se nezdá být problémem pro 10% kupujících XC90, kteří se očekávají, že půjdou pro kluk. 3.2 je mimořádně hladký, sladký motor s volnoběhem, ale i přes plochou křivku točivého momentu, s pouhými 320 Nm drahých věcí, má svou práci vyříznutou k vytažení po dvou tunách XC90. Musíte použít neustále Geartonic shifter, abyste získali to nejlepší z toho a rychlá jízda na dálnici často vyžaduje 5. a dokonce 4. na svazích. Musím však přiznat, že jsme si užívali sladkou povahu motoru a správné zacházení s vozem, informativním řízením a komfortem, které jsme zapomněli zacházet jako s 4x4. 180 km / h byla častá pozornost na dvou jízdních pruzích. Na dálnicích jsme se pohodlně a tiše plavili rychlostí 160 - 200 km / h a dokázali jsme dosáhnout nejvyšší rychlosti 210 km / h. Skutečnost, že jsem dokonce zmínil mírný nedostatek puchýře rychlostí 120 km / h, vám říká skutečnou povahu šelmy. Jednoduše bych nechtěl snít o tom, že řídím Range Rover nebo LandCruiser v takových rychlostech. Přesto XC90 byl tak stabilní a tak tichý, 120 se cítil více než 80. Vše, co přišlo s nízkou cenou, samozřejmě. 18,1 mpg. Vlastně jsme museli přestat naplnit benzín. Normální jízda by však měla snadno dosáhnout kombinovaného čísla srovnávacích testů EU o 23,9 m. S výkonem 440 Nm při 3900 otáčkách za minutu nemá motor 4.4V8 nedostatečný točivý moment a shromažďuje rychlost mnohem rychleji. Zní to také skvěle. Rychlost rychlosti 37,5 milisekund za 1000 otáček za minutu v 6. místě znamená, že je stále třeba změnit na páté místo na svazích dálnic. Přemýšleli jsme, jestli by jeho lazivnější povaha skutečně fungovala úsporněji než 3.2 I-6. To ne. Máme 15,2 mpg. Pokud však musíte požádat o spotřebu pohonných hmot takového vozidla, nemůžete si to vůbec dovolit. XC90 není daleko déle než Lexus RX300 nebo BMW X5. Pouze 4,8 metru přesně (15 '9 "), přesto překvapivě dokáže obsahovat tři řady sedadel s více než půl metru zavazadlového prostoru za sebou a přiměřenou nohu pro všechny. Všichni mají svůj vlastní tříbodový bezpečnostní pás s bočním nebo diagonálním rozsahem. Prostřední řada se posouvá dozadu a dopředu individuálně, takže dětská sedačka ve středu může být vytažena dopředu a dítě v něm dostane mnohem lepší pohled na to, co leží před sebou. , polštáře nejzadnějších sedadel se posouvají pod plošinou zavazadlového prostoru, pak se záhyby skládají rovně, jednotlivě zvyšují kapacitu zavazadel na úkor prostoru sedadel a se sklopeným středovým řádek získáte plochý, ale vysoký nákladový prostor o délce 1,89 m Můžete dokonce sklopit sedadlo předního spolujezdce, abyste získali nákladový prostor o délce 2,91 metru, spolu s řidičem a dvěma cestujícími sedícími v tandemovém stylu.Je to hezký vůz, velký, tvrdý, ale ne agresivní. skutečně velmi přátelský ke všem chodcům, kteří náhodou vystupují před ním, protože tam je spousta místa, která je umocní. K dispozici je masivní silná přední příčka. A tam je také speciální kluzná deska navržená tak, aby splňovala nárazovou zónu konvenčního automobilu, takže nic, co se XC90 hity deformuje postupně místo toho, aby bylo rozbité na bity. Koneckonců je to Volvo. Pod kapotami D5 185 nahrazuje D5 163, 238bhp 3.2 I-6 stojí pro 2.4-litru 210bhp a 4.4 V8 315bhp vypálí starý 272khp T6 do buriny. Převodovky jsou nyní 6-stupňová manuální nebo 6stupňová automatická převodovka Geartronic na modelech D5 a 6stupňová verze Geartronic pouze v bodech 3.2 a 4.4. A samozřejmě je to správný pohon na čtyři kola s Haldexovým spojením. K dispozici jsou celkem čtyři úrovně vykreslování: S, SE, SE Lux a Executive (detaily níže). A některé zajímavé možnosti, které zahrnují satnav obrazovku, která se zdvojnásobuje jako zadní parkovací obrazovka, s linkami, které vám ukazují plánovanou trajektorii. A aktivní bi-xenonové světlomety s užitečným bonusem umožňujícím nastavit levý nebo pravý dip. Takže Volvo našlo nový trh. A XC90 se do něj šťastně usadil jako jeden z nejsilnějších hráčů, nyní s motory a úrovněmi soupravy, aby soupeřili o nejlepší zbytek. Kupující to milují. Tak dělají i jejich děti. Matky, které chtějí chránit své děti, přirozeně přitahují k velkým 4x4s. Takže co je lepší než velký Volvo 4x4?

Volvo XC90 2002 - 2015

Interiér

Není to déle než Lexus RX300 nebo BMW X5. Pouze 4,8 metru přesně (15 '9 "), ale překvapivě dokáže obsahovat tři řady sedadel s více než půl metru zavazadlového prostoru za nimi a přiměřenou nohu pro každého." "Jak to udělali?" konstruktér Peter Horbury vysvětluje, že pomocí příčných přímých 5 a rovných 6 motorů "V" se kabina mohla "pohybovat dopředu", což dává mnohem více místa uvnitř, byly s těmito sedadly velmi chytré. tříbodový bezpečnostní pás a…

Pokračovat ve čtení interiéru

Volvo XC90 2002 - 2015

Recenze automobilu

Existuje několik skvělých vozů s pohonem všech kol, jako je Subaru Legacy, která jezdí na normální výšce vozu a ovládá jako normální vůz. Existuje spousta zdvižených, Jeepů podobných 4x4, které přenášejí své cestující o půl metru výš a nedokáží se jim podařit vzdorovat gravitačním silám na rohu. A teď je Volvo XC90, který je v podstatě zvednutým vozem. Volvo XC90 2002 Silniční test Volvo XC90 2006 Silniční test

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015
  • Volvo XC90 2002 - 2015

Závěrečné hodnocení

  • Pohledný, bezpečný sedmimístný letoun se sadou a praktickými dotyky ve své kvalitní kabině. D5 je ten, který se chystá.

  • BMW X5 je dokonalejší jízdní a terénní vozidlo. Motory rozvodového řemenu potřebují nové pásy a vodní čerpadla každých 60 kilometrů.

80%

Volvo XC90 na prodej

Volvo XC90 V8 LPG

Volvo XC90 Velké Poříčí 4.4, 232 kW, inz_benzin, suv

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    278 800 km
  • Cena
    273 000 Kč
Volvo XC90 D5 2.4D,ČR PŮVOD,3.MAJITEL

Volvo XC90 Mladá Boleslav 2.4, 120 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2003
  • Tachometr
    214 960 km
  • Cena
    99 000 Kč
Volvo XC90 2.4AWD serv.kn,po serv.,147kW,7míst

Volvo XC90 Plzeň 2.4, 147 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2013
  • Tachometr
    162 636 km
  • Cena
    379 800 Kč
Volvo XC90 D5 AWD Drive-E 2.0L Momentum Auto

Volvo XC90 Ostrava 2.0, 165 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    0
  • Tachometr
    92 000 km
  • Cena
    797 000 Kč
Volvo XC90 D5 MY13  7 míst

Volvo XC90 Velké Poříčí 2.4, 147 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    127 650 km
  • Cena
    439 000 Kč
Volvo XC90 2.4d

Volvo XC90 Nová Ves 71/ii 2.4, 136 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    273 000 km
  • Cena
    169 000 Kč
Volvo XC90 D5, 173 KW, AWD, R- Design, ČR, DPH

Volvo XC90 Benešov 2.0, 173 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2017
  • Tachometr
    114 000 km
  • Cena
    999 990 Kč
Volvo XC90 D5 Kinetic Manuál

Volvo XC90 Velké Poříčí 2.4, 136 kW, inz_nafta, mpv

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    295 365 km
  • Cena
    199 000 Kč
Volvo XC90 2.4 D5 Momentum Automat Tažné

Volvo XC90 Brno 2.4, 136 kW, inz_nafta, suv

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    185 979 km
  • Cena
    189 000 Kč
Volvo XC90 D5 AWD Automat

Volvo XC90 Karlovy Vary 2.4, 136 kW, inz_nafta, terénní

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    253 706 km
  • Cena
    219 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2254 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1297 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 816 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 798 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 725 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 3 922 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Kia Cee´d

      Kia Cee´d od 4 440 Kč 1.5 GDi, 103 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2254
    • Škoda Fabia 1297
    • Volkswagen Golf 816
    • Volkswagen Passat 798
    • Škoda Superb 725
    • Ford Focus 555
    • Hyundai i30 438
    • Volkswagen Touran 384
    • Kia Cee´d 339
    • Škoda Octavia III 337
    • BMW Řada 3 335
    • Ford Mondeo 334
    • Volkswagen Tiguan 334
    • Renault Mégane 319
    • Opel Astra 315
    • Škoda Kodiaq 309
    • Ford Transit 289
    • Škoda Rapid 269
    • Škoda Karoq 265
    • Hyundai Tucson 263
    • Audi A4 233
    • Peugeot 308 226
    • Škoda Yeti 223
    • Kia Sportage 214

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7187
    • Volkswagen 3797
    • Ford 2506
    • Peugeot 1702
    • Hyundai 1381
    • Renault 1377
    • BMW 1152
    • Opel 1139
    • Citroën 1115
    • Mercedes-Benz 1017
    • Audi 973
    • Kia 882

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing