Model XC60 se vyznačuje vzduchem a půvabem luxusního salonu, zatímco zvýšená jízdní poloha poskytuje velkolepý výhled na silnici, která usnadňuje navigaci tohoto 2,1 metru širokého SUV, i když úzkými cestami B nebo vícepodlažními parkovišti. Stejně tak se řízení vůbec neuskutečňuje, ale navzdory své znecitlivěné povaze zůstává lehké a přesné, s vyhovujícími otáčkami, které umožňují vozidlu dokončit otáčky za pouhých 11,4 metrů. Dokud se vyhneme největším možnostem kol (20 palců), je XC60 pohodlné, přičemž zavěšením namáčí všechny, ale nejvíce násilné otřesy související s hrncem. Každá jednotka XC60 je standardně vybavena pohonem všech kol a to znamená, že SUV o objemu 1800kg se může vyvíjet náročnými obraty, aniž by na manipulačním oddělení docházelo k zjevným změnám. Ti, kteří potřebují komfort v podobě limuzíny, se mohou naplnit pneumatickým odpružením jako volitelný doplněk s měkkou polstrovanou jízdou, která bude odpovídat typu Mercedes-Benz S-Class. Čtyřvalcové motory o objemu 2,0 litru jsou rozděleny do dvou dieselových motorů - D4 a D5 - a na jediný benzín T5. K dispozici je také hybridní hybridní motor T8, který je zaměřen na řidiče firemních automobilů a nadšenců stejně jako na 407PS a 49g / km emisí CO2. Většina lidí si vybírá naftu ve formě modelu 190 D4. Čtyřválcový vznětový motor je tichý, výkonný a výkonný, s nárokovanými emisemi CO2 55,4 mpg a 133 g / km. Dokonce i při silném zrychlení na chladném ránu D4 zřídkakdy vydává víc než jen tupý zvuk, zatímco jeho tažná mez 2,4 tony je oblíbenou volbou pro majitele karavanů. Silný model 235PS D5 je dražší (a trochu lepší) než D4, ale nejsme si jisti, že ospravedlňuje další peníze. Obsahuje PowerPulse, který vstřikuje vzduch do motoru, čímž se snižuje točivý moment a zvyšuje se točivý moment na 480 Nm, přičemž se snížila reklama na 51.4mpg. Vzhledem k impozantní povaze modelu T4 však není potřeba vynaložit další náklady. Benzín 254PS T5 je stejně impozantní jako kterýkoli z dieselů, s plynulým zrychlením a nízkou hladinou hluku a vibrací, ale ukáže se žízeň s oficiálními údaji o hodnotě 39.2mpg. Očekávejte mnohem nižší v reálném světě. Stejně jako D4 a D5, T5 je propojen s osmistupňovou automatickou převodovkou. T8 plug-in hybrid poskytuje výkon sportovních vozů a cenově dostupné náklady na osobní vozy, s nízkou sazbou BIK a oficiálním 134,5mpg (opět - to vlastně neočekáváme). Model T8 je kombinací benzínového motoru o výkonu 320PS s elektromotorem s výkonem 87 koní. Stejně jako pokrývající 38 kilometrů na elektrický pohon, bude T8 pokrývat 0-62 mil za hodinu za 5,3 sekundy.
80%