D3 je větší prodávající a 2,0-litrový motor má víc než dostatek výkonu pro V60 s výkonem 163 koní, ale to je 400 Nm točivého momentu, který skutečně dává výkon tam, kde se počítá. Peak při rychlosti 1400 ot / min až 2850 ot./min znamená, že V60 silně vytáhne z dolní části a je ideální pro jízdu na dálnici, kde urychlení rychlosti 50-70mph je lepší míra tempa než tradiční čas 0-62mph. D3 může být trochu hlučné, když je tlačen a často se cítí, jako by se vám dýchalo poměrně rychle, ale jakmile si zvyknete na většinu točivého momentu, který je na nízké úrovni, je to snadný a zábavný motor, který můžete využít a určitě víc než dost každodenní řízení. Je to také úsporné, s průměrným průměrem 53,3 megapixelů, ačkoli při výběru automatické převodovky vidíte tento pokles na 47,9 mbar a automobil Geartronic se cítí trochu pomalý, aby někdy posunoval rychlost. Druhým dieselovým motorem je 2,4-litrový D5 s výkonem 205 koní - oblíbeným u majitelů Volvo a motorem, který se už řadu let používá v různých výkonových režimech. Má stejnou charakteristickou pětvalcovou poznámku jako D3, ale nabízí jen o 20Nm více točivého momentu (při 420Nm), takže v každodenní jízdě se zdá, že má malý důvod vybrat si to na D3, a to zejména proto, že nese prémiu v hodnotě 2000 £ +. Je to rychlejší na papíře, sprintujete za 7,4 sekundy (s manuální převodovkou) v porovnání s 8,7 sekundy pro D3, ale skutečně si všimnete rozdílu, pokud ho skutečně zatlačíte. Jedna strana s plusem, údajné průměrné hodnoty spotřeby paliva se překvapivě neliší mezi D5 a D3. Emisní hodnoty jsou pro ruční verze stejné jako pro 139g / km. Konečným vznětovým motorem bude 1,6-litrový motor v modelu DRIVe s nízkými emisemi, který se očekává v polovině roku 2011. Benzínové motory nemusí být tak populární jako dieselové motory, ale jsou pravděpodobně ještě působivější z hlediska výkonu a relativní ekonomiky. T3 a T4 jsou oba motory GTDi o objemu 1,6 litru, které si Ford půjčují, ale nemají být odkládány svou malou kapacitou, protože v důsledku turbodmychadel vyvíjejí 150 koní a 180 koní. T4 je velmi impozantní a na cestách je snadné si myslet, že je to 2,0 litrový motor nebo ještě větší. Je to hladký, tichý, přitom citlivý a velice zábavný při jízdě se špičkovým momentem 240 Nm, který je k dispozici až po 5000 ot./min. Zrychlení z 0-62 km / h trvá 8,0 sekundy a přesto stále dosahuje průměru prohláseného 42,2mpg s emisemi CO2 156g / km - stejné ekonomické údaje jako T3. T5 je také nový motor, ale spíše matoucí už není pětvalcový motor, jaký býval (stejný 2,5litrový motor, který poháněl Ford Focus ST). Místo toho je nyní čtyřválcový 2,0-litrový, ale stále dodává 240 koní a 240 Nm točivého momentu. Ovšem ještě silnější je monstrózní třílitrový šestistupňový motor T6, který se může pochlubit 304 koní a je dodáván s pohonem všech kol a standardní převodovkou Geartronic. Pouze hrstka je pravděpodobné, že bude prodána a ačkoli je to velmi rychlé s rychlostí 0-62 km / h za pouhých 6,2 sekundy, je to také stejně žíznivé, jak byste očekávali s tvrzeným průměrem 28,5mpg. Na cestě, V60 zcela nevyhovuje očekáváním všech Volvo, kteří se zabývají jízdou. V koutkách je dostatečně komponovaný, ale trochu měkký a nikdy vám neublíží mnoho dalších statků. Řízení nemá dostatečný pocit a často se cítí příliš horlivě sebestředné, plus to může být s větší váhu. Je to mnohem šťastnější na dálnici, kde je zdokonalení a nedostatek hluku z něj dělá relaxační křižník. Cesta je obecně docela dobrá, ale občas se může cítit trochu skákací a bojuje se nad výdatnými nebo velmi nerovnými cestami.
80%