80%
Obsah
Řidičské dojmy
Model V40 zapůsobí za volantem. Je neuvěřitelně pohodlné díky hladké a uvolněné jízdě, i když je vybaveno většími koly s nižšími profilovými pneumatikami, zůstává odpuštěno. Pozastavení modelu V40 bylo vyvinuto na britských silnicích B a ukazuje to. Vylepšení je opravdovým silným bodem a dokonce i při vyšších rychlostech je minimální hluk větru nebo motoru, takže je to skvělé auto na dálnici, kde se cítí jako mnohem větší automobil. Manipulace je bezpečná a složená, takže i když je nové…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
V40 nahrazuje jak vozy Volvo S40 tak i V50, a to i přes kupé-esque vypadá, že musí být praktické a prostorné. To se částečně podařilo s dostatkem prostoru pro přední dva pasažéry, dobré uložení (včetně chlazené schránky jako standard) a slušného 335-litrového boty. Nicméně, zatímco je obuv užitečně široká a zadní sedadla sklopná, hlavní konkurenti nabízejí více zavazadlového prostoru. Je to poměrně těsné pro prostor v zadní části a vyšší pasažéři najdou hlavu, která kartáčuje střešní krytinu.…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Je to 20 let od doby, kdy Volvo mělo pětidveřový hatchback, ale to se změnilo se zavedením modelu V40. To účinně nahrazuje jak Volvo S40 tak V50 a bude soutěžit s prémiovými poklopy, jako jsou BMW řady 1 a Audi A3. První dojmy jsou jistě dobré - V40 je výrazně Volvo s podobným předním koncem na S60. Ale je to na zadní straně, kde se zajímavé věci stávají v elegantním stylu zadních dveří, což je evoluce modelu C30. Je to také kývnutí minulosti Volvo s náznaky slavného panství P1800. Podle našeho názoru je to hezčí než řada 1 a zajímavější než A3. Značka doufá, že kombinace stylu, kvality a interiéru inspirovaného Scandanavou přiláká zákazníky s "rysy, které kupují moderní luxusní automobily". Mezi ně patří světový první airbag pro chodce, pomoc při řízení jízdních kol s automatickým řízením a pilotní asistenta Park Assist, která pomáhá paralelnímu parkování. Řada motorů obsahuje úsporné dieselové motory se zastavením startu a regenerací brzdné energie, které vydávají jen 94 g / km CO2. Na horním konci je model T5 s více než 250PS a čas jízdy v rozmezí 0-62 km / h 6,7 sekundy. Mezi další funkce patří systém detekce chodců Volvo s plnou automatickou brzdou. Systém městské bezpečnosti s nízkou rychlostí zamezení kolizí byl dále vyvíjen a nyní pracuje až na 31 mil / hod v porovnání s rychlostí 19 mil za hodinu u současných modelů. Volvo se zaměřuje na maximální hodnocení pěti hvězdiček Euro NCAP. Silniční test Volvo V40 D2
Závěrečné hodnocení
- Velmi pohodlné a rafinované s vynikající jízdou. Vysoce kvalitní interiér. Nový 2,0-litrový motor Volvo D4 DriveE je extrémně hladký a hospodárný.
- Ovládání by mohlo mít větší váhu. Výběr automatického způsobu znamená velké poklesy ekonomiky a zvýšení CO2.
80%
Volvo V40 na prodej
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 28 500 km
- Cena
- 549 000 Kč
- Vyrobeno
- 2001
- Tachometr
- 217 400 km
- Cena
- 26 900 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 275 754 km
- Cena
- 50 000 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 221 379 km
- Cena
- 45 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 177 357 km
- Cena
- 49 900 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 286 938 km
- Cena
- 43 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 104 908 km
- Cena
- 295 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 202 000 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 1999
- Tachometr
- 192 371 km
- Cena
- 35 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 155 000 km
- Cena
- 327 000 Kč