S vozíkem S90 má Volvo konečně kvalitní salon, který je pro soutěž lehký. Díky skutečnému luxusu uvnitř, krásně hladké jízdě a vynikajícímu vznětovému motoru o objemu 2,0 litru je S90 jedním impozantním luxusním salonem, který nabízí skutečnou alternativu k obvyklým čtyřdvělovým podezřelým. Nahrazuje model S80 v sortimentu Volvo, ale ty jsou jako křída a sýr. To je jeden z nového plemene vozů Volvo, který následuje po impozantním modelu XC90. Je pravda, že varianta V90 bude pravděpodobně mnohem více prospěšná - po tom všem je Volvo proslulá svými majetky - ale pokud nepotřebujete další ložnici, S90 bude na vaší ulici. Je k dispozici pouze jeden vznětový motor o objemu 2,0 litru. Může se zdát příliš malý pro takovou velikost auta, ale s dvojitými turbodmychadlami nabízí více než dost výkon. Verze D4 na základní úrovni má 190 koní a myslíme si, že poskytuje veškerou potřebnou sílu, zatímco oficiální ekonomika 64,2 mil. Znamená, že provozní náklady jsou rozumné. D5 používá stejný motor s výkonem 235 s, ale v každodenní jízdě se necítí tak rychleji. Dodává se však standardně s pohonem všech kol. Co skutečně vyniká, je komfort S90. Je skvěle tiché na cestách, kvalita jízdy je výborná a sedadla neuvěřitelně pohodlná. Nemůžeme přemýšlet o tom, že bychom neměli lepší auto na krytí dlouhých vzdáleností. Díky vysoce kvalitnímu interiéru má Volvo skutečný pocit luxusu díky spoustě kůže a různým vnitřním obložením, takže můžete vytvořit svůj vlastní skandanavský úkryt. Nebo jen jděte na černé. Kvalita dokončení je špičková a funkce jako obrovská dotyková obrazovka, která dominuje pomlčce, způsobuje, že se to cítí velmi odlišně od konkurence. Je to také dobré a je to obrovské zlepšení na modelu S80. Úspěch je stále komfortní, ale rohy S90 působivě reagují s citlivým a dobře zatíženým řízením. Nejde však o malé auto, které si všimnete v těsných parkovištích nebo úzkých uličkách. K dispozici je široká škála bezpečnostních sad, včetně poloautonomního pohonného systému. To odpovídá rychlosti vozu dopředu, zůstane ve svém jízdním pruhu a dokonce se zpomalí k úplnému zastavení před urychlením zpět na zvolenou rychlost, to vše bez pomoci řidiče. Je to chytrá věc a skutečně se hodí v reálném světě.
80%