Krabička je pět rychlostních stupňů s mým mazlíčkem, který má ruční ovládání typu Tiptronic v zadní části a žádné tlačítka pro nastavení volantu. Ale jsou to mé jediné stížnosti na celé auto. Programovatelné elektrohydraulické řízení bylo skvěle vyvážené a přesné, čímž se auto cítilo stejně dobře jako na cestě, tak jak to bylo vždycky. I když některé zákryty byly pokryty o půl centimetru vody, nikdy jsem je neuvolnil a nikdy jsem ani necítil, že se DSTC zastaví. To je mimořádně impozantní, protože většinu času jsme řídili mírně rychlostí, někdy jsme byli po cestě 100 a viděl 130 při jedné příležitosti. Je mnohem hezčí a mnohem přesvědčivější než přední vůz Audi A4 a většina řidičů to pravděpodobně radí dokonce i na třídu BMW řady 3 nebo Mercedes C. To jsou auta, na které se velmi vážně postaví. Konečně existuje životaschopná "prémiová kompaktní" alternativa k třídě A4, 3 a C. Nová Honda Accord by zde neměla být zapomenuta, ale je to větší méně "sexy" druh auta. Nový model S40 bude prodávat na vzhledu, aby soupeřil s vozem A4 a byl schopen ovládat řadu 3. To je dost nadšený flanel. Ráda bych vám říct něco o tom, co získáte za své peníze a alternativní balíky motoru. V lednu 2005 proběhlo model s benzinovým pohonem 1,6 a vznětovým motorem Ford / PSA 1,6 16v, který prodával za přibližně 15 000 liber. 1.8 benzínové modely, s motory Ford spíše než motory Mitsubishi, dorazí v květnu 2004, z přibližně 15 500 GBP nebo možná £ 16 000 (ceny ještě nejsou potvrzeny). Ale od ledna 2004 budete moci koupit 2,4 benzínových 5-válcových motorů s výkonem 170 koní, T5 s výkonem 220 koní a 136 litrů nafty s objemem 2,0 litru (nový motor FODS / PSA, který byl poprvé viděn v modelu C-Max). Starý motor S40 s 1,6 nebo 1,8 motory Mitsubishi, 2,0 čtyřválcovými motory Volvo nebo 1,9 litrovými vznětovými motory na bázi Renaultu se bude konat ve výrobě v Born v Holandsku až do června 200 a bude oceněn časově uznávaným způsobem tím, že bude označen jako S40 'Classic '. Nové auto je neuvěřitelně bezpečné, protože Volvo dokázalo, že vyskočí SC90 na bok. Dveře obětují úložiště pro posílení. Má chytrý nový design deformovatelné přední strany s rozkládacími nárazníky a masivně silným přepážkou, aby se zabránilo návratu motoru zpět do prostoru pro cestující. Podlahová krytina a karoserie jsou zhotoveny z pěti různých ocelových tahů, které dodávají extra pevnost a díky tomu je auto o 68% odolnější vůči zkroucení než starý model. Tato tuhost zajišťuje správné zavěšení a pneumatiky. A umožňují nastavení pérování, které poskytuje dobrou kvalitu jízdy, vynikající manipulaci a držení silnic.
80%