80%
Obsah
Řidičské dojmy
Krabička je pět rychlostních stupňů s mým mazlíčkem, který má ruční ovládání typu Tiptronic v zadní části a žádné tlačítka pro nastavení volantu. Ale jsou to mé jediné stížnosti na celé auto. Programovatelné elektrohydraulické řízení bylo skvěle vyvážené a přesné, čímž se auto cítilo stejně dobře jako na cestě, tak jak to bylo vždycky. I když některé zákryty byly pokryty o půl centimetru vody, nikdy jsem je neuvolnil a nikdy jsem ani necítil, že se DSTC zastaví. To je mimořádně impozantní,…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Sedadla jsou velmi pohodlná; všichni pět z nich, ačkoli, jako S60, střední zadní je opravdu jen pro děti. Hnací poloha je více nastavitelná pro všechny velikosti řidiče a pro velké nadmořské výšky je dostatek prostoru. Úzký centrální přístrojový panel nemá zadní část, takže za ním je prostor, stejně jako u MINI, který by měl za komponenty fasád, jako je topná matrice, zpřístupnit pro údržbu. Bota je hluboká, široká a čtvercová, stejně jako kufry, které bude muset vyhovět. A samozřejmě zadní sedadla sklopená. Raději bych se zmínil o několika vlastnostech, které jsme si sotva všimli. Klíč je zcela elektronický. Vnitřní systém kvality vzduchu (klimatizační zařízení) nám udělal tak dobrou práci, že jsme nikdy nedotkli žádného z tlačítek. Satnav a integrované telefonní systémy jsou k dispozici. Boční okna jsou laminována proti vetřelcům. Informační systém řidiče je nedotknutelný, takže například telefon nebude volat, pokud IDIS zaregistruje, že řídíte auto opravdu tvrdě. Ale to jsou detaily. Dva hlavní důvody pro nákup auta jsou způsob, jak vypadá a jak to jde. A je to obrovské v obou ohledech.
Recenze automobilu
Není to často, když si vyzkouším nové auto a zdá se, že překonávám všechna očekávání. Dobře, téměř všechno by bylo lepší než stará S40 značky Mitsubishi Carisma. A Mazda 3 již dala předvídat, co očekávat na oddělení podvozku. Pokud by nový S40 byl o něco lepší než Mazda 3, bylo by to v pořádku. Místo toho je blízko k senzačním. Označení pro tento konkrétní start nebylo dobré. Naše letadlo utrpělo ptáka v motoru při přistání, aby nás vyzvedlo, takže jsme museli čekat hodiny na náhradní letadlo.…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pohodlné, bezpečné a příjemné. Dobrý vzhled, podpořený slušným pohonem.
- Rozptýlení odrazů z palubní desky a nástrojů. Plovoucí přístrojový panel nevyhovuje všem. Drahé problémy s naftou starší než tři roky.
80%
Volvo S40 na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 197 600 km
- Cena
- 199 999 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 190 300 km
- Cena
- 59 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 207 520 km
- Cena
- 109 900 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 186 500 km
- Cena
- 34 900 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 392 000 km
- Cena
- 29 990 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 173 500 km
- Cena
- 92 000 Kč