K dispozici jsou dva dieselové a dva zážehové motory řady Volvo C70, nejvýkonnější je však motor 2.0D - čtyřválcový motor (zbytek jsou všechny pětivalcové motory) o výkonu 136 koní a průměrné spotřebě paliva 47,1 mph. Je to dostatečně silné v modelu C70, pomáhá to zdravým kroutícím momentem 320 Nm, což je ideální pro uvolněnou jízdu na dálnici a pro snadné předjíždění, a je k dispozici s novější převodovkou Powershift (sdílená s Fordem). Jedná se o převodovku se dvěma spojkami podobnou systému DSG Volkswagenu a je velmi působivá s extrémně rychlými a hladkými změnami rychlosti. Druhým dieselovým motorem je dobře osvědčený D5 - 2,4-litrový naftový motor, který se používá v celé řadě Volvo. To má 180 koní v C70 a ačkoli to není tak hladký nebo rafinovaný jako novější vznětové motory, to je ještě velmi punčochy s spoustou charakteru, urychlovat od 0-62 mil za hodinu v rychlosti 9,0 sekundy. Benzinové motory fungují dobře i v modelu Volvo C70 s menším motorem o objemu 2,4 litru o výkonu 170 koní, avšak postrádá točivý moment ostatních motorů, takže je třeba pracovat poměrně tvrdě, aby bylo dosaženo smysluplného tempa. T5 je vrcholem výběru rozsahu. T v názvu označuje skutečnost, že je přeplňovaný turbodmychadlem a výsledkem je impozantní výkon 230 bhp z jednotky o objemu 2,5 litru. Zní to skvěle, zvláště při startu a řídí 0-62 mil za hodinu za pouhých 7,6 sekundy. Ekonomika je poměrně chudá, ačkoli na 41.7mpg. V květnu 2010 byl rozsah přehodnocen novými motory a novými názvy. K dispozici je nový pětiválcový 2.0D, který je dodáván ve dvou různých verzích - jeden se 150 k, který je označen jako D3, zatímco výkonnější verze s výkonem 177 koní je pojmenována D4. Oba jsou čistší než stará verze 2.0D s hospodárností 47,9mpg a emisemi CO2 154g / km. Motor T5 je stále k dispozici, ale D5 byl propuštěn ze sestavy (efektivně nahrazen D4) spolu s 2,4-litrovým benzínem. Na cestě je C70 snadné a pohodlné k řízení, ale není zvlášť vzrušující. Řízení je poměrně lehké a cítí se podivně umělé, zatímco otvory a hrboly se přenášejí přes sloupek řízení. Na straně plus je jízdní poloha dobrá, má dostatečnou úpravu dosahu a ze silnice nebo pneumatik je velmi málo hluku. V koutcích je to dostatečně kompromisní, ale je tu hodně role a není to obzvlášť agilní. Volvo nic nezměnilo pod kůži od roku 2006 Volvo C70, takže pokud uvažujete o aktualizaci a očekávání velkých změn, můžete být zklamáni. Tělo modelu C70 je tuhé, aby vykompenzovalo to, že je to kabriolet, ale to má nepříznivý účinek, že se cítí téměř příliš pevně a docela neuspěchaný na nerovných silnicích. Je mnohem šťastnější jako uvolněný křižník.
60%