Motory ve startu Sharan s benzínem TSI o objemu 1,4 litru. Na tváři to zní příliš drobně, než aby mohl pohánět vůz tak velký jako Sharan. Nejedná se však o žádný běžný benzinový motor o objemu 1,4 litru, protože je přeplňovaný turbodmychadlem, který dodává 150 koní (přibližně stejně jako běžně odsátý 1,6 litrový benzín) a má dostatek energie, aby se dostal kolem velkého těla Sharanu. Tento motor je spojen s objemem 2,0 litru, který vyrábí 200 koní. Je propojena se standardní převodovkou DSG, která vydává 201g / km CO2 a vrací 32,8mpg. Nejoblíbenějším motorem je 2.0-litrový diesel Common Rail, který vyrábí 140PS nebo 170PS. Jděte na 140PS verzi a uvidíte 52.3mpg a 143g / km CO2 - to je stejně dobré jako u jiných MPV v plné velikosti. Je to motor, který je vhodný pro Sharan. Nemusí to být nejsilnější, ale nabízejí slušné množství síly a nikdy se nezdá, že je přeháněl velkým množstvím auta. Převodové stupně jsou rozmístěny tak, aby přispívaly k efektivitě, což znamená, že se ocitnete v nižším rychlostním stupni, než se očekávalo u příležitostí, ale jinak je to volná volba motoru. Verze s výkonem 170 koní má výkon o něco vyšší, emise 152 g / km a návrat 49,5 l / min. Všechny motory mají volbu mezi šestistupňovou manuální převodovkou a plynulou převodovkou DSG se dvěma spojkami, s výjimkou benzinového motoru o objemu 2,0 litru s výkonem 200 koní, který má pouze DSG. Na otevřené cestě, Sharan funguje převážně tak, jak byste očekávali. Na silnicích A a B je hladká a rafinovaná a má poměrně citlivé řízení; to je jisté a je to jen málo v cestě těla. Vezměte ji na dálnici a je to ještě více doma s hladkou jízdou. Volkswagen také udělal slušnou práci při potlačení hluku větru a silnic - kabina je velmi tichá na cestách. Existuje aktualizovaná a zdokonalená verze systému Park Assist "self-parking", který je vybaven mnoha jinými modely Volkswagenu, jako je Golf a Touran. Zlepšení znamenají, že se může zaparkovat do ještě menších prostorů a dostat se z těsných míst, když ostatní automobily zaparkovaly příliš blízko. Také se bude vrací zpět do prostorů v pravém úhlu k oblázkovým zátokám v supermarketech.
80%