Máte dvě možnosti těla při výběru Phaetonu: standardní nebo dlouhý rázvor (LWB). Model s dlouhým rozvorem má navíc 120 mm zadní nohy a přiměřené dodatečné rozměry přidané k rozvoru kol. Oba mají stejnou výšku a šířku, takže nemá velký vliv na závitování verze LWB přes úzké městské ulice nebo po uličkách. Oba jsou velké automobily, takže jízda na silněji zabalených silnicích vyžaduje jen minimální pozornost a plánování vpřed než v rodinném poklopu, ale ne více než v žádném jiném luxusním vozidle. Rozdíl s Phaetonem se nikdy nedaří cítit jako něco jiného, než je velké auto. Tam, kde mají Jaguar XJ nebo BMW řady 7 sportovní postavení, které je díky svým přesným jízdním chováním vyznává, Phaeton ne. Ani Phaeton nemá vůz Mercedes S-Class, který se přizpůsobí náladě a záměru řidiče. Zatímco to dělá Phaeton zvuk spíše datovaný, to by nemělo zhoršit skutečnost, že může mooch na jakémkoli typu silnice s dostatečným komfortem. Standardní vzduchové odpružené zavěšení je jen velmi zřídka vybledlé náhlými hřebeny na povrchu vozovky, ale ne více než jeho soupeři. Optovat na Phaeton LWB a jízdu je ještě víc chutné. Ovladač Phaeton může zlepšit řízení karoserie vozu změnou nastavitelného odpružení. To umožňuje řidiči zvolit si režimy Normální, Komfortní a Sport, a závěs může být zvýšen o 25mm pro dodatečné přizpůsobení výtrysků při nižších rychlostech nebo pro řešení otravných otřesů. Jak vzroste rychlost, zavěsí se automaticky na nižší nastavení pro jízdu na dálnici. Pokud se rozhodnete pro sportovní stranu Phaetonu, nečekejte, že bude pokračovat v poskytování stejného jízdního komfortu. Toto je do jisté míry obětováno, protože méně těla se opírá o rozkroky. Díky trakci, kterou nabízí pohon všech kol 4Motion, se Phaeton v zatáčkách dobře hlásí, ale jeho řízení nenabízí stejný pocit ani přesnost jako systém Jaguar nebo Mercedes. Je mnohem lepší nechat Phaeton ve svém komfortním prostředí a komfortní zóně, aby se pohnul v imperiálním stylu. To je to, co je nejšťastnější turbodiesel o objemu 3,0 litru o objemu 245PS. Natahujte nohy pro zvýšení zrychlení a reaguje ostře a s velkým množstvím šumu, než se vrátíte do předchozí harmonie, když se vrátíte do režimu plavby. Šestistupňová automatická převodovka má ruční přejíždění Tiptronic, ale opět je nejlépe ponecháno na vlastní zařízení. S 500 Nm zatáčky od pouhých 1500 otáček za minutu, může Phaeton elegantně vystoupit z značky, přičemž pro standardní rázvor modelu a 8,6 sekundy pro LWB bude dosahovat rychlosti 0-62 km / h za 8,3 sekundy. Nevýhodou motorové nafty 3,0 V6 je v obou modelech emise CO2 237 g / km, což je nyní nejvíce za nejlepší ve třídě.
60%