Začněme na zadních sedadlech, kde se mnozí mohou setkat s Phaetonem. Ve standardním rozvoru kol, najdete tu správnou nohu podle norem pro tuto třídu automobilů, abyste se mohli protáhnout a uvolnit. Také budete mít možnost vychutnat si standardní vyhřívaná sedadla, ale musíte zaplatit za systém Premium zadní sedadla, který přináší elektricky nastavitelné opěrky hlavy, bederní opěrku, masážní funkce a klimatizaci sedadel. Neexistuje žádná elektrická úprava polštářů sedadel, které najdete ve většině konkurentů, a to buď jako standardní, nebo jako volitelná. Krok do zadního sedadla Phaeton LWB a dokonce i nejvyšší pasažér nalezne více než dostatek prostoru pro nohy. Jelikož je někde na dlouhé cestě, je zadní část Phaeton LWB vhodným místem a dodává se s elektricky ovládanou žaluzií pro zadní stěnu jako standard a ručně ovládanými žaluziemi. Jedná se o možnost standardního rázvorového modelu. LWB verze Phaetonu také využívá elektricky opracované skleněné střešní okno jako součást normálního seznamu sestav, zatímco toto je volba pro standardní model. Oba vozy mají stejnou kapacitu 410 litrů, což je dost pro několik kufrů, ale o 100 litrů méně než třída Mercedes-Benz S. Přesuňte se do přední části kabiny Phaetonu a řidič má dostatek prostoru pro hlavu, nohy a ramena. Někteří mohou zjistit, že sedadlo řidiče se neuplatňuje tak nízko, jak by se jim to líbilo, ale správná poloha jízdy a vynikající vidění ve všech směrech. To je vítáno při parkování vozu velikosti Phaetonu a je napomáháno předními a zadními parkovacími senzory, zatímco zadní kamera je volitelně navíc. Phaeton začíná používat dobrý staromódní klíč zapalování, pokud neplačíte upgradovat na klíčové zapalování, aby odpovídalo většině konkurentů. Tím se nastaví tón pro prostředí Phaetonův životní prostředí řidiče, kde se Volkswagen cítí jako generace za většinou svých konkurentů. To se jistě týká rozvržení a stylů dashů, které mají velkou obrazovku ve středové konzole a malý digitální displej mezi dvěma hlavními číselníky. Vypadají však vedle designu a grafiky většiny soupeřů, což je také případ neohrabaného vzhledu řadicí páky, stereo a držáků pohárků. Nic z toho nezhoršuje základní komfort, prostor a kondici pro účel kabiny Phaetonové, aby přepravil čtyři dospělé ve značném pohodlí. Je to jen to, že většina soupeřů to zvládne s větší náladou a stylem.
60%