Nechali jsme se uvolnit ve věcech na A23. Musím říci, že jsem nebyl schopen ověřit maximální rychlost "vozidla", což je způsob, jakým by dopravní policista popsal to v dokumentaci, která doprovázela mou zatčení. A protože se dostáváme do velmi nepředvídatelné oblasti, nezmíním ani to, že automobil má skvělou schopnost udělat 99 km / h, připadá si jako 30. Ale není to tvrdý okraj jako dvojitý turbo Mercedes S600. Převodníky točivého momentu jsou uspořádány tak, aby chránily převodovku a hnací soustavu před obrovským kroutícím momentem 406 lb ft. Na cestě je to v pořádku, a za volantem máte těžké paddleshiftshiftshiftshiftshiftshiftshiftshiftshifts ručně přesunout nahoru a dolů krabici. Ale brzdy na křižovatce, pak se pokuste zrychlit z toho znovu a celý systém se svažuje do režimu sebeprovozu. Dokud si na to zvyknete, může tě to nechat uvíznout ve středu silnice, zatímco na tebe dopadne 30 tun HGV. Vaše obhajoba, "byla to vina auta", nepoškodí s mrtvým žádný led. Na druhou stranu, pokud potřebujete brzdit z masivní rychlosti na nerovném a částečně volném povrchu, přežijete. Kombinace elektronického stabilizačního programu VAG, řízení trakce, ABS a hydraulického brzdového asistenta vám zajistí nejen to, že se zastavíte v přímém směru, ale také zastavíte. Žádné přírody venkovského prostředí nebyly zapálené červenými horkými brzdovými kotouči, ani když jsem zkoušel tento malý trik. Skoro jsem cítil, že auto neúnavně říkalo: "Jo, tak co?" Nebo "Alors?" jak říkají ve Francii. Hnací ústrojí je hladké a tiché. Neslyšel jsem žádný hluk větru. Dokonce i manuální změna jsem nemohla dostat, aby se zhoršil 17,1 mph a běžný jízda jsem viděl přes 20mpg. Není pochyb o tom, že je to překvapivě dobrý stroj. Ale je to proti špičkovým verzím třídy S a řady 7, a dokonce čelí konkurenci ze svých vlastních řad v úžasném tvaru nového Audi A8 (viz road test na tomto webu). Navíc je samozřejmě také nový XJ8, se kterým se potýká. Kdo to koupí? Zdá se, že již čekají na frontu. Jeden chlapík v oblasti Guildford vyčíslil jeho W12 až osmdesát šest grandů. Takže tam jsou peníze lidí, kteří hledají auto, které podniká, ale nevykřikují "Mercedes!", "BMW!", "Audi!" nebo "Jaguar!". Nejsem si tak jistý, kde se 3.2V6 hodí do obrazu. Na začátku je tento motor ve výši 43 000 liber jen pohonem předních kol, nikoliv 4Motion. A zdá se, že je vybavena stejným měničem točivého momentu jako monstrum W12, což je jen stěží nutné pro točivý moment 341 koní a 232 kilometrů. Je to dost příjemné a dostatečně sladké, ale ne opravdu nic jiného, co by ospravedlnilo XJ6, A8 a menší třídy S a peníze ze série 7. Čekání na křídlech je však verze 4Matic se stejným hnacím motorem 310 bhp, 513 litrů točivého momentu 5,0 litru V10 jako Touareg. Ti, kteří je řídili, říkají, že je to naprosto ohromující. Stejně jako V10 Tourag to bude ten, který máš.
40%