40%
Obsah
Řidičské dojmy
Nechali jsme se uvolnit ve věcech na A23. Musím říci, že jsem nebyl schopen ověřit maximální rychlost "vozidla", což je způsob, jakým by dopravní policista popsal to v dokumentaci, která doprovázela mou zatčení. A protože se dostáváme do velmi nepředvídatelné oblasti, nezmíním ani to, že automobil má skvělou schopnost udělat 99 km / h, připadá si jako 30. Ale není to tvrdý okraj jako dvojitý turbo Mercedes S600. Převodníky točivého momentu jsou uspořádány tak, aby chránily převodovku…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Ve středu je velká obrazovka a spousta knoflíků a knoflíků, které se hýbou, ale naštěstí všichni pracují zcela logicky. Stiskněte tlačítko tlumiče, otočte knoflíkem do zvoleného nastavení (od "Komfortu" až po "Sport") a to je přesně to, co dostanete. Poté jej otočte zpátky na "Comfort", protože "Sport" je mezi skálou a tvrdým místem a vůz se v "Komfortu" lépe zachází. Existuje spousta dalších věcí, které můžete dělat s 'Infotainment Center', ale natolik podivně, že pro 68.000, - Kč auto, jedna z nich se někde nenachází. Satnav je navíc 1,775 liber. 18-ti přední sedadla jsou nejúžasněji pohodlná, v jaké jsem kdy seděla. Přední sedadla elektricky vyčnívají tak, aby podporovaly nejdelší stehna. A nejlepší je dvoudílná opěradla, která vám umožní sklopit spodní část, abyste lépe podporovali vaši páteř, a pak zakřivte horní část dopředu, abyste podpořili ramena. Poté si můžete vybrat výšku a množství bederní opory a dokonce je nastavit tak, aby vám poskytla masáž, která je téměř tak dobrá jako typ, který získáte na veřejnosti v Thajsku.
Recenze automobilu
Na rozdíl od ostatních luxusních vozů byl Phaeton navržen tak, aby se všechny jeho systémy mohly vyrovnat s trvalou rychlostí 300 km / h (250 km / h) než obvykle 250 km / h. Například W12 je jediný vůz za každou cenu, který může být poháněn 300 km / h při okolní teplotě pf 50 ° C a stále udržuje teplotu okolí 22 ° C. Volkswagen Phaeton 6.0 W12 2003 Road Test
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Plyšově vybavený, rafinovaný luxusní sedan, který se pokouší naklonit se na třídu S řady 7. Založeno na Bentley Continental.
- Jasný vzhled. Přeprava močálů při pomalejších rychlostech. Rychle ztrácí hodnotu z nových. Ne tak dobré jako třída S, řada 7, XJ nebo A8.
40%
Volkswagen Phaeton na prodej
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 255 000 km
- Cena
- 169 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 138 000 km
- Cena
- 359 990 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 168 000 km
- Cena
- 339 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 219 000 km
- Cena
- 259 000 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- —
- Cena
- 70 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 191 730 km
- Cena
- 249 000 Kč