40%
Obsah
Řidičské dojmy
Volkswagen Passat B6 se na trhu vyskytuje hned s několika pohonnými jednotkami. Jednou z nich je benzínový šestiválec FSI se zdvihovým objemem 3,189 l a s užším úhlem mezi válci, tak jak jej známe například z modelu Golf Mk IV R32. Podobnost bychom našli i s V-šestkovými motory s širším úhlem a objemem 3,123 l, kterými byly osazovány konkurenční vozy Audi A4 nicméně rozvodový řetěz je u VR6 FSI Passatu B6 úplně jiný, protože motor je jinak uložený. Pohonná jednotka je totiž, oproti původnímu…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Passat B6 byl svého času největším a nejluxusnějším Passatem, který kdy automobilka Volkswagen postavila. Uvnitř interiéru najdete celou řadu důmyslných a praktických detailů. Sedadla Passatu B6 jsou pohodlná a odkládací kapsy ve dveřích u řidiče a spolujezdce jsou tvarované tak, že se do nich vejde litrová láhev vody nebo vína, nebo čehokoliv jiného, co hodláte po cestě konzumovat.
Vedle již zmíněných odkládacích ploch pro láhve je tu například držák na deštníky, který mimochodem vlastní i…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Vypadá to, že inženýři v automobilce Volkswagen si u Passatů jaksi neví rady kam s motorem. Nejprve ho uložili podélně, před přední kola, tak jako je uložen u vozů Audi. Pak to ale v roce 1988 změnili a uložili motor horizontálně napříč, tak jak to má Golf. V roce 1996 se ale rozhodli vrátit se k původní podélné koncepci. A konečně u modelů Passat B6 najdeme motor opět v příčné pozici.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Prostorné a pohodlné auto. Široká nabídka motorů. Velký zavazadlový prostor. Lepší modely od května 2008.
- Celkem hodně technických problémů. U modelů 2005-2007 s motorizací 2.0 TDI problémové olejové čerpadlo. Elektrické parkovací brzdy často selhaly.
40%