Jetta je skutečně postavena v Mexiku, ale modely, které jdou do USA a ty, které přicházejí do Evropy, jsou různé. Našim zákazníkům získáme zadní zavěšení s vícenásobným zámkem jako protilehlé zadní zavěšení torzního nosníku na severoamerických modelech, plus širší zadní trať a revidované pružiny a tlumiče spolu s elektromechanickým řízením. Výsledkem je auto, které je snadné řídit, ale přesto je velmi kompromisované, když je zatlačeno do rohů. Existují slušné úrovně uchopení předních pneumatik a dobré ovládání karoserie, takže i když to málo na to, aby získalo pulzní závodění, nedělá to ani špatně. Řízení nemá příliš mnoho způsobů, jak cítit, ale je to pěkně vážené a dává vám spoustu důvěry, například při řešení úzkých zatáček. Ve skutečnosti se cítí velmi podobně jako Golf a jezdí docela dobře, i když se může snažit vyžehlit obzvláště hrbolaté plochy, ale celkově je to hladké a odpuštěné. Je to působivě klidné i na rychlostních silnicích. Řada motorů obsahuje vysoce ceněný řetězový vačkový zážehový motor 1,4 TSI, který je k dispozici buď s turbodmychadlem o objemu 122 kW (turbo), nebo výkonnější verze 160 PS (jak přeplňovaný, tak přeplňovaný), což dává Jetta skutečný pocit. V Evropě bude také model 1.2 TSI s 105PS (který je vybaven v Golfu a Polo), což je skutečné překvapení v Jetta s velkým množstvím in-gear poke a hladkým způsobem, nicméně to není plánováno v nabídce pro Spojené království. Ale jak byste očekávali, že se jedná o diesely, které budou oblíbenou volbou, když se očekává, že model TDI o objemu 1,6 l bude tvořit asi třetinu všech prodaných modelů. Dodává se s technologií Bluemotion, která zahrnuje funkci start / stop motoru a regeneraci baterie, což jí pomáhá průměrně nárokovat 67,3 mpg s emisemi 109 g / km, což znamená nízkou daň z VED a BIK. Výkon je zdaleka nepřekvapivý, když má kohoutek 105 koní, ale 250 Nm točivého momentu znamená, že dobře táhne a cítí se dostatečně jasně, až do rychlosti dálnice. Standardní pětstupňová převodovka má delší poměry, které si mohou trochu zvyknout, zvláště při jízdě v městském provozu a jednotka TDI může hlučně reagovat, když pracuje tvrdě, ale v každodenní jízdě poskytuje tolik slušné tempo pro většinu. Další naftou je běžně známa common-rail 2.0 TDI s výkonem 140 koní - motor používaný napříč skupinou Volkswagen. Je dostatečně tichý a poskytuje hladký výkon (mnohem víc než starší motory TDI PD) a navíc je dodáván s šestistupňovou převodovkou standardně jako modely 1.4 TSI. K dispozici je také sedm-rychlostní automatická převodovka DSG. Model 2.0 TDI je vlastně nejrychlejší model s časem 9,5 sekundy v rozmezí 0-62 km / h, ale je to extra točivý moment (320 Nm), který dělá největší rozdíl, zejména pokud jde o jízdu na dálnici. Je to stále efektivní a průměrně dosahuje hodnoty 58,9 mpg a emisí CO2 126 g / km s manuální převodovkou.
60%