Pokud jste seděli v jakémkoli moderním vozidle Volkswagen, interiér Jetty nebude pro vás opravdu šokem. Je to docela stejné jako nejnovější Golf, ačkoli existují některé velmi jemné rozdíly, jako jsou číselníky, které nejsou nastaveny do krytu, místo toho jsou prostě ploché na přístrojové desce. Ale to je do značné míry. Jinde je to standardní design Volkswagen, který znamená dobře vyloženou pomlčku, i když lehce matnou, s kvalitní povrchovou úpravou. Hnací poloha je dobře nastavena a v sedadle a sloupku řízení je dostatek nastavení, které se pohybuje jak pro výšku, tak pro dosah. Viditelnost je také dobrá a pilíře čelního skla nejsou na křižovatkách příliš husté nebo obtížné, i když může být trochu složité posuzovat, kde se boot končí zadním oknem, což není problém menší Golf. V interiéru se ale cítí velmi prostorné a všechny ovládací prvky mají pro ně příjemnou váhu a dodávají pocitu, že je to více upřednostňovaný Jetta než ten poslední. Je to v zadní části, kde je největší změna. K dispozici je 67mm extra nohy, které nemusí znít tolik, ale dělá velký rozdíl, plus tam je dobrý prostor. Mohl bys docela spokojeně cestovat vzadu, přesvědčen, že je to Passat. Sedadla jsou dobrá také s těmi vpředu poskytujícími slušnou boční oporu a těmi v zadní části dobře polstrovanými pro pohodlí na dlouhé vzdálenosti. Tato mimořádná noční místnost se ovšem dostala do prostoru zavazadlového prostoru, takže i když je tento Jetta o 90 mm delší než ten, který nahrazuje, překvapivě má o něco menší botu s 510 litry prostoru - o 17 litrů méně. I přesto, že to není daleko od Passátu, který má 565 litrů. Otevírání zavazadlového prostoru je také velice užitečné a nosnost břitu je minimální, takže můžete snadno dostat velké kufry nebo kočárek. Zadní sedadla jsou také rozdělena na 60/40 a ve všech modelech standardně sklopena. Vybavení úrovně S je základním modelem a ovládá klimatizaci, elektrické ovládání oken, šesti airbagů, ovládání stability ESP, dětské sedačky Isofix, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, 16palcová kola z lehkých slitin, dálkové centrální zamykání, CD stereo s aux-in port, multifunkční displej a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. SE přináší kola z lehkých slitin z pěti paprsků, osmi způsoby nastavení na obou předních sedadlech, chromové lemování na ovládání klimatizace a spínačů světla, kožený volant, koženou parkovací brzdu a koženou páku řazení. Sportovní modely mají 17 palcových slitin, pod bočními okny jsou chromované podšívky, ostřikovače světlometů, přední mlhové světlomety se statickým světlem, vyhřívané trysky ostřikovačů ostřiků, sportovní sedadla, automatické ovládání klimatizace a vysoce lesklý povrch na středové konzole.
60%