Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Volkswagen

Recenze a test Volkswagen Golf VII GTI 2013

Recenze automobilů Recenze Volkswagen Recenze Volkswagen Golf VII GTI 2013

100% Volkswagen Golf VII GTI 2013

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Bojíte se, že když se řekne hot hatch, znamená to každopádně auto s tuhým řízením? U Golf GTI rozhodně mít strach nemusíte. Nabídne vám příjemně vyvážené řízení a zatáčkami doslova protéká. Není to auto, které byste museli řídit agresivně, můžete ho řídit klidně a jemně a to i ve vysokých rychlostech a pořád budete mít čas na to věnovat se sami sobě. Vůz GTI má pohon na předních kolech, což také může vzbuzovat obavy. Ty jsou oprávněné na příklad u Focusu ST, ale Golf GTI je tak dobře sestaven, že dokonce i když sešlápnete plyn až k podlaze při výjezdu s křižovatky, kola se zaboří do asfaltu, a ani malinko nezahrabou. Na vozu GTI je bezpochyby nejlepší jízda. Golf GTI se pohybuje neuvěřitelně hladce, plynule a ochotně se podřizuje vašemu řízení. Vlastně to není zas až takový sporťák, jak se tváří a snadno můžete přesvědčit celou rodinu, že GTI je skvělou volbou pro každodenní rodinné využití. To nelze říct o každém vozu v kategorii hot hatch. S GTI můžete ukusovat dálniční kilometry dlouhých tras a v rychlosti 113 km/h se pořád budete cítit uvolněně, jako byste seděli v klasickém dieselovém modelu. Ale pozor, neznamená to, že by snad GTI neuměl být pořádně ostrý. I když pořádně přitlačíte nohu k podlaze, díky dostatečné tuhosti karoserii projíždí zatáčkami sebejistě a reaguje předvídatelně a bezpečně. Zkrátka pouto důvěry vozu a osoby za volantem u GTI jednoznačně funguje. K vlastnostem jako krátká odpověď při řazení rychlostních stupňů a přesně pracující spojka se přidává i rychlá reakce na pokyn vpřed. GTI je zkrátka králem. A jak to tak bývá je okolo spoustu dalších hot hatchů, které by mu chtěli korunu ukrást. Většina z nich má dokonce i větší výkon. Jako například Ford Focus ST nebo Renault sport Megane. Oba se mohou pyšnit výkonem až250 koní a navíc jsou levnější. Aby nebyl Volkswagn pozadu představil, proto balíček „Performance Pack“, s nímž Golf GTI dosahuje výkonu 230 koní, navíc získal lepší brzdy a na předních kolech je samosvorný diferenciál. Právě samosvorný diferenciál je ta nejlepší věc na celém balíčku. Jde o nový systému, který na rozdíl od šnekových a lamelových samosvorů dokáže výrazně vylepšit trakci i v nízkých rychlostech. Nový samosvorný diferenciál má skvělou účinnost, kola čistě přenášejí výkon na podložku a pneumatiky nemají šanci proklouznout. Navíc vše se děje tak rychle, že si toho vůbec nevšimnete. Vyzkoušeli jsme systém na závodním okruhu a tak můžeme bezpečně říci, že tento nový samosvorný diferenciál pracuje neuvěřitelně efektivně. Trochu smutný je fakt, že balíček Performance Pack Golfu pocit většího výkonu nedodal. Posuďte sami. Standardní GTI dosáhne z 0 na 100 km/h za 6,5 s a vylepšené GTI za 6,4 s. Otázkou proto zůstává, jestli balíček stojí za to. Co se týká ekonomiky provozu, tady odpověď nenajdete neboť obě verze jsou na tom stejně. Průměrně mají spotřebu 5 l na 100 km a do ovzduší vypustí 139 g/km CO2. A tak zbývá ještě zvážit, jak se při případném budoucím prodeji Performance Pack promítne do hodnoty vozu.

Volkswagen Golf VII GTI 2013

Interiér

GTI přebírá standardní interiér Volkswagenu Golf a přidává k němu některé elegantní stylové doplňky. Starý dobrý interiér vozů Golf je osvědčený a zákazníkům se jednoduše líbí, takže proč to měnit? K dispozici je spousta prvků dobře známých prvků jako tartanová úprava sedadel nebo ikona Golfů jménem kožená řadicí páka. To vše zvedá v očích uživatelů Golfu interiér nejmíň o jednu úroveň výše. Přidává se červené prošití volantu, který je stejně jako u jiných Golfů ze spodní strany zploštělý.…

Pokračovat ve čtení interiéru

Volkswagen Golf VII GTI 2013

Recenze automobilu

Někteří výrobci označují své sportovní verze hatchbacků zkratkou GTI, ale opravdový GTI je jen jeden, Golf GTI. Sedmá generace Golf GTI sleduje osvědčený recept: přeplňovaný dvoulitrový motor TSI, který dává vozu výkon až 220 koní, pohon na předních kolech a jak s potěšením říkáme milovaná károvaná sedadla. Samozřejmě od původního Golfu GTI z roku 1976 se nový vůz liší podstatně. Nicméně je pěkné vidět, že Golf GTI přežil zklamání čtvrté generace z konce devadesátých let, která byla osazena…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Volkswagen Golf VII GTI 2013
  • Volkswagen Golf VII GTI 2013
  • Volkswagen Golf VII GTI 2013
  • Volkswagen Golf VII GTI 2013
  • Volkswagen Golf VII GTI 2013
  • Volkswagen Golf VII GTI 2013
  • Volkswagen Golf VII GTI 2013

Závěrečné hodnocení

  • Některé jiné vozy z kategorie hot hatch jako Focus ST jsou levnější. Šestistupňová DSG převodovka je problematická.

  • Přichází ve dvou výkonnostních verzích - 162 kW GTI a GTI Performance 162 kW. Má větší brzdové kotouče a samosvorný přední diferenciál. Skvělý všestranný vůz z kategorie hot hatch.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2187 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1317 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 807 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 788 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 696 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 3 922 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 511 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2187
    • Škoda Fabia 1317
    • Volkswagen Golf 807
    • Volkswagen Passat 788
    • Škoda Superb 696
    • Ford Focus 546
    • Hyundai i30 403
    • Volkswagen Touran 383
    • Škoda Octavia III 324
    • Volkswagen Tiguan 322
    • BMW Řada 3 320
    • Kia Cee´d 315
    • Renault Mégane 313
    • Ford Mondeo 308
    • Škoda Kodiaq 307
    • Opel Astra 302
    • Ford Transit 297
    • Škoda Rapid 272
    • Škoda Karoq 270
    • Hyundai Tucson 265
    • Škoda Scala 236
    • Peugeot 308 235
    • Audi A4 225
    • Škoda Yeti 225

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7178
    • Volkswagen 3757
    • Ford 2449
    • Peugeot 1693
    • Renault 1368
    • Hyundai 1319
    • Opel 1127
    • BMW 1095
    • Citroën 1094
    • Mercedes-Benz 994
    • Audi 957
    • Kia 834

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing