60%
Obsah
Řidičské dojmy
Na rozdíl od Hondy se Volkswagen nevrátil k levnější zadní nápravě s vlečnými rameny a nový Golf tak disponuje multilinkem stejně jako jeho rivalové Focus a Mazda 3.
Jedna z motorizací nabízí malou benzínovou pohonnou jednotku se zdvihovým objemem 1,4 l a s řetězovým rozvodem. Díky zařazenému vodou chlazenému turbodmychadlu dodává výkon 122 koní a točivého momentu 200 Nm je dosahováno už v 1500 otáčkách. K dispozici je ve standardní výbavě šestistupňová převodovka, kdy na šestku při…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Ačkoliv je Golf VI zřejmě levnější než jeho předchůdce, budí dojem o úroveň lepšího auta. Je zajímavé, že ve skutečnosti vlastně nelze popsat žádnou zásadnější změnu, která by tento dojem vyvolala, ale přesto ho máte a nevíte proč. Možná je to velurová vložka místo plastového koše v odkládací schránce uprostřed nebo snad osvětlení ve zpětných zrdcátcích na dveřích. Ale spíš vás ironicky napadne, s čím novým vlastně designéři Volkswagenu přišli, aby si vás hýčkali?
Na centrální konzoli…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Není jednoduché vylepšit něco, co je téměř dokonalé, ale Volkswagenu se to povedlo. Golf VI je uhlazenější, pohodlnější a dává pocit vyšší kvality než jeho předchůdce. Zdálo by se, že dává nový standard hatchbackům střední velikosti.
Nová generace Golfu v podstatě není novým vozem, ale jen upravenou verzí z roku 2004 s malými, ale klíčovými inovacemi. O tom nejvíce vypovídají stejné jízdní vlastnosti jako u předešlého modelu. Golf VI se pohybuje neuvěřitelně klidně, harmonicky a dává pocit,…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Problémy se suchou spojkou 7rychlostní převodovky DSG. Rozvodový řetěz 1.4 TSI vykazuje časté problémy, především pokud motor disponuje Twinchangerem.
Systém EGR mívá problémy u motorů 1.6 TDI.
Celkově velké množství hlášených problémů.
- Pohodlné a klidné na cestách, příjemné k řízení.
Pěkný design interiréru s velkým důrazem na detail.
Benzínový 1.4 TSI je příjemnějším pohonem než dieselový motor.
60%