Díky výkonu 300 koní a 380 Nm točivého momentu se vozidlo Volkswagen Golf R může dostat z rychlosti 0-62 mil za hodinu za méně než 5 sekund s automatickou převodovkou DSG nebo o 5,1 sekundy s manuálem. Nejen ze stálého startu to není jen rychlé - to, že špičkový točivý moment je k dispozici od 1800 do 5500 ot / min, takže předjíždění je vynikající. Také nastavení golfu R od GTI je systém trvalého pohonu všech kol 4Motion, který poskytuje vynikající trakci při zrychlování a masivní uchopení rohů. Dokonce i za špatného počasí se Golf R cítí neuvěřitelně jistý, díky pozitivní, přesné změně rychlosti, silným brzdám a dobře zatíženým řízením. To znamená, že Golf R je méně vzrušující a vzrušující než Honda Civic Type R nebo Ford Focus RS, oba se cítí trochu bujnější v zákoutích, plus oba zvuk lépe při tvrdé akceleraci. Ale mnoho zákazníků ocení Golf R za to, že je vyspělejší - ve skutečnosti je snadné žít s každodenním životem. Kolem města je to tak rafinované a snadno ovladatelné jako kterýkoliv jiný Golf, plus má tempomat a omezovač rychlosti, díky nimž je život na dálnici snadnější. Není to ani tolik nákladné palivo - oficiální ekonomika je jen plachá 40 mph pro manuální modely, což vůbec není špatné pro vůz s 300 koní. Kvalita jízdy je pevná, ale zřídka drsná nebo nepohodlná - dokonce i na volitelných 19-palcových hliníkových kolečkách. Volitelně mohou kupující specifikovat dynamické ovládání podvozku, které dodává variabilní tlumení, se sportovním, komfortním nebo normálním nastavením spojeným s volitelnými režimy jízdy. Režimy pohonu přizpůsobují vozidlo situaci - takže pro jízdu ve městech je nejvhodnější nastavení Komfortu, protože způsobuje, že řízení je lehčí a tlumí odezvu škrticí klapky. Existuje individuální režim, který umožňuje řidiči zvolit si předvolby pro každé nastavení, včetně řízení, odezvy škrticí klapky a klimatizace.
80%