Pokud jste nejedli elektrickým vozidlem nebo hybridním vozidlem dříve, než jste se přestěhovali téměř v tichu, stejně jako v e-Up je to docela novinka. Jediným doprovodem je mírné otřesy z elektromotoru. Ale zapomeňte na jednu minutu, že jde o elektrický vůz navržený pro efektivitu a uvědomíte si, že je to vlastně nejrychlejší vzestup v rozsahu, zrychlující se od 0-62 km / h za pouhých 12,4 sekundy. Důležitější pro takové malé vozidlo, které je navrženo pro městskou jízdu, je doba 0-37 mil / h, což je jen 4,9 sekundy. To proto, že točivý moment 210 Nm je k dispozici od klidového stavu až do 2800 otáček za minutu, takže je rychlý od světla a je ideální pro přichycení a odjíždění z rušné práce. E-Up není jediný trik poník a výkon stále působí na to, čím rychleji jdete. Je to také rychlý rychlostí 30 mph a 40 mph s okamžitou odezvou na škrtící klapku. Na dálnici bude šťastně držet krok s rychlou tekoucí dopravou a díky nízké hladině hluku a působivému zdokonalení je velmi příjemné cestovat dovnitř. Určitě se cítí jako větší auto, než je tomu s dobrou stabilitou a malým hlukem větru nebo silničního provozu. Ve městě má těsný kroužek otáčení klouzání do malých prostor. E-Up je těžší než standardní vzhled díky baterii a váží asi 200kg více. Protože se však baterie nachází v podlaze, znamená to nižší těžiště. Výsledkem je, že e-Up se ovládá stejně jako všechny ostatní. Má skvělé a rychlé řízení, které je dobře zatížené, ale přesto lehké pro parkování, a to spolu s výkonem z blázince činí z e-Up obrovskou zábavu. Také jezdí velmi dobře, aniž by vám chrčely nebo pískaly, když narazíte na díry. Je také snadné řídit díky jednootáčkové převodovce - to je odlišné od poloautomatické převodovky ASG, která je k dispozici u modelů s benzínovým motorem. Je integrován jako součást elektromotoru, takže ho dáte do D a vyjedete. Vedle obvyklého parku, reverzních a neutrálních režimů je také několik rekuperačních brzdných režimů - čtyři pro přesnost. Zdá se, že je složité, ale myšlenka spočívá v tom, že nabízejí různé úrovně regeneračního brzdění. B je maximální nastavení, takže když vypnete plynový pedál, auto se zpomalí, jako byste byli na brzdách. Je to zpočátku divné, ale na to si můžete rychle zvyknout a podle toho přizpůsobit jízdu. Nakonec můžete téměř řídit e-Up pomocí jediného pedálu. Maximální dosah e-Upu je 100 mil, ale samozřejmě je to nejlepší scénář. Spousta zrychleného zrychlení a s maximálním počtem vzduchových konců brzy vidí tento pokles. Ale v den smíšené jízdy a aniž bychom se snažili být zvlášť ekonomičtí, podařilo se nám 75 kilometrů za jediný poplatek.
80%