E-Golf je poháněn elektromotorem, který vyrábí 115 koní - přibližně stejně jako 1.6 TDI Golf BlueMotion. To je přiměřené množství síly, ale to, co skutečně dává e-Golf tempo je 270Nm točivého momentu. To je k dispozici od zastavení tak daleko od světla, že golf je velmi rychlý, takže je ideální pro řízení města. Neexistuje žádná převodovka DSG, místo toho má e-Golf automatickou jednostupňovou jízdu, která je velmi jednoduchá. Vždy je k dispozici dostatek energie a je také citlivý - i při rychlosti se krouticí moment dostává na kola pětkrát rychleji než u běžného benzínového nebo vznětového motoru. Z e-Golfu trvá 10,4 sekundy - pro srovnání Golf BlueMotion to za 10,5 sekundy. Vzhledem k tomu, že není žádný hluk, kromě motoru elektrického motoru je to velmi uvolňující auto, které řídíte. Ve skutečnosti se cítí jako mnoho jiných Golfů. Jde hladce a dobře se vyrovná s vývrtkami, rychlými nárazy a kočičími očima. Přesto je stále v dobrých rozích s citlivým řízením a působivou regulací těla. Hatchbacks Golf je jedním z nejlepších řešení, pokud jde o celkovou směs jízdy a manipulace, takže s potěšením můžeme oznámit, že e-Golf pohony stejně jako zbytek řady. Lithium-iontové baterie se nacházejí v podlaze před zadní nápravou, což znamená nízké těžiště. Pokud jde o váhu, e-Golf je o 230 kg těžší než ekvivalent Golf 1.6 TDI. Nezapomínáte na to, že se jedná o další váhu v pohybu. E-Golf je ideální pro jízdu v městských oblastech a je citlivější od 0 do 30 km / h než je většina naftových nebo benzínových motorů. Není to ani z hloubky na dálnicích ani na silnicích A. Maximální rychlost je omezena na 87 mil / hod. A bude rád udržet krok s rychlým prouděním stejně snadno jako 1,6-litrová nafta. Skutečnost, že má dostatek okamžitého točivého momentu, znamená, že nemáte chuť, pokud jde o smysluplné zrychlení pro bezpečný předjíždění. Jednou z neobvyklých vlastností e-Golf je regenerační brzdění. Existuje pět režimů a vše pomůže zachovat rozsah e-Golfu. Nejúčinnější je nastavení B (pro brzdění), které stejně jako ostatní režimy funguje při automatickém brzdění po vypnutí napájení. Zní to divně, ale ve městě je to velmi efektivní. Můžete téměř řídit e-Golf pomocí pedálu akcelerace. Také vás více uvědomuje plánování vpřed při jízdě, abyste se vyhnuli používání brzd. Vaši cestující budou také mít užitek, protože jakmile jste zvyklí na používání systému, je to pro plynulý pokrok. K dalšímu zachování elektrické energie existují dva režimy ekonomiky. Nejefektivnější je Eco +, který omezuje výkon na 75PS a točivý moment na 175Nm při vypnutí klimatizace. To dělá pedál akcelerace pocit, jako by to uvízlo v meacle, ale v dopravě si nevšimnete nedostatku energie a to opravdu pomáhá udržet maximální rozsah. Maximální dosah je 118 kilometrů, ale stejně jako u jakékoli formy motoru závisí to na tom, jak řídíte a jaké systémy používáte. Pokud jste opatrní a používali režimy regeneračního brzdění (a nemáte pracovní klimatizaci přesčas), můžete snadno vidět víc než 100 mil na jediném nabití, které je více než vhodné pro mnoho potřeb lidí.
80%