Zatímco toto může být elektrické auto, interiér je do značné míry shodný s standardním Golfem, což znamená, že je intuitivní, dobře dokončené a pohodlné. Některé dotazy vám připomínají, že je to něco trochu jiného, jako je modré prošití na volantu a řadicí páce, ale pro všechny záměry a účely je to jako každý jiný Golf. Povrch je typický Volkswagen s pevné a vysoce kvalitní pocit po celém. Cíti se jako vysoce kvalitní produkt. Jako každý jiný Golf získáte analogové přístroje, ale v e-Golfu se trochu liší. Spíše než měřidlo paliva máte měřič baterie, když je otáčkoměr nahrazen číselníkem výkonu, který ukazuje procento spotřebované energie a když je baterie regeneračně nabitá. Nav systém s osmipalcovým dotykovým displejem nabízí také některé užitečné doplňky, včetně zobrazení rozsahu na mapě a umístění dostupných nabíjecích stanic. Uživatelé smartphonů mohou také stáhnout aplikaci Volkswagen Car-Net, která vám umožní dálkově řídit různé funkce v automobilu včetně vytápění a chlazení spolu s informacemi o nabíjení. Jednou zajímavou možností je tepelné čerpadlo, které pomáhá zachovat rozsah v zimě. Ohřev kabiny využívá více energie v elektrickém vozu než v jednom s běžným motorem, takže tento systém využívá teplo z okolního vzduchu a systémů vozidla, aby snížilo množství použitého výkonu. Podle Volkswagenu může zvýšit dosah v chladném počasí až o 20%. Protože se baterie nacházejí v podlaze vozidla, nedochází k vnitřnímu kompromisu se stejným místem pro cestující a 380 litry. Hnací poloha je velmi dobrá a je dostatečně nastavitelná ve sloupku řízení, zatímco elektrická parkovací brzda uvolňuje prostor na středové konzole. Dvojité držáky pohárků a velké kapsy na dveře znamenají, že skladování je velice štědré. Pokud jde o nabíjení e-Golfu, přichází se všemi příslušnými kabely a konektory, které budete potřebovat. Můžete jej nabít ze standardní třípólové zásuvky za 13 hodin, ale pokud kupujete elektrický vůz, pravděpodobně budete chtít volitelnou nástěnnou skříňku. Ty jsou v současné době zdarma přes britský plynárenský plyn, takže to není žádnou záležitostí. Stojan nabití baterie plně dobije za osm hodin. E-Golf má kombinovaný nabíjecí systém (nazývaný CCS), což znamená, že jej můžete také rychle nabít až na 80% kapacity za pouhých 35 minut, pokud máte přístup k napájení DC. Od poloviny roku 2014 bylo ve Velké Británii okolo 150 míst rychlého dobití. Specifikace od uvedení do provozu (březen 2014): e-Golf je dodáván pouze jako pětidveřový a obsahuje jednu klimatizaci, 2procentní klimatizaci, přední a zadní parkovací senzory, 16palcová kola z lehkých slitin, navigační systém Discover Pro, adaptivní tempomat, městské nouzové brzdění, systém upozornění řidiče, ochrana před cestujícími, automatické světlomety a stěrače, automatické stmívání zpětného zrcátka, DAB rádio, Bluetooth, MDI s bleskem a 30kolíkovými konektory a přední loketní opěrkou.
80%