Nejlevnější verze vozu CC je dodávána s motorem 1,8l TSI s rozvodovým řetězem. Malá kapacita ovšem neznamená malý výkon. Tenhle motor je totiž přeplňovaný a tak se může pyšnit pěkným točivým momentem a výkonem 160 koní. Navíc s ním je jízda opravdu zábavná. Dává vozu příjemnou akceleraci a hlavně není potřeba ho nikterak vytáčet do vysokých otáček, i když chcete jet rychle. Výhodou je i jeho relativní hospodárnost, papíry udávají 5,88 l/100 km, takže pokud neplánujete závratně dlouhé cesty, pak volba tohoto motoru dává jistě smysl. Dalším benzínovým motorem s řetězovým rozvodem je 2,0 TSI s výkonem 210 koní. Mimochodem tento motor můžete najít i u Volskwagenu Golf GTI. Podle očekávání je i tahle motorizace velmi zábavná. Dává vozu příjemnou živost a z 0 na 100 km/h se dostanete s tímhle modelem za 7,6 s. I když jsou vozy s benzínovými motory hravé, většina kupujících asi stejně zvolí důvěryhodnou a osvědčenou pohonnou jednotku 2.0 TDI. Tenhle motor najdete pod kapotou celé řady vozů automobilky Volkswagen. V případě modelu CC jsou nabízeny dvě verze, jedna s výkonem 140 koní a druhá s výkonem 170 koní. Nižší výkonová verze je nejpopulárnějším motorem řady. Není se čemu divit. Má totiž vybranou charakteristiku motoru s pořádnou tažnou silou a efektivním zrychlením. Oficiální průměrná spotřeba činí 3,9 l/100 km a emise CO2 jsou na hodnotách 125 g/km. Verze s výkonem 170 koní je znatelně rychlejší. Síla motoru je cítit v každém stupni řazení a to všechno se stále dobrou ekonomikou provozu se spotřebou 4,1 l/100 km a emisemi 129 g/km. Nicméně znatelně vyšší je i pořizovací cena a tak v porovnání se slabší verzí nakonec model s výkonem 170 koní prohrává. Oba TDI modely přicházejí s technologií BlueMotion, která zahrnuje například funkci stop/start vedoucí k snížení spotřeby paliva. Spojení s automatickou převodovkou DSG nabízí další technologie vedoucí sice k úspoře paliva, ale také k tomu, že pokud pustíte nohu z plynu, otáčky motoru rychle klesají a vůz zpomaluje rychleji, než byste čekali. Když pak naopak vrátíte nohu na plyn, je odezva poněkud pomalá, auto zabírá se zpožděním. Systém, který je velmi dobrý, se nachází u motorů TDI 170 koní a 2.0 FSI, je nazýván XDS. K vidění je také u modelů Škoda Fabia RS a v podstatě napodobuje funkci diferenciálu. Pracuje na principu zpomalování vnitřního kola při průjezdu zatáčkou, čímž usnadňuje řízení a zlepšuje stabilitu. Není třeba takové natočení kol a je potlačena nedotáčivost. Vůz navíc lépe drží stopu a v tak můžete bez problému projet zatáčkou rychleji. Systém XDS udělá dojem a bezpochyby si ho při ostře řezané zatáčce všimnete.
80%