80%
Obsah
Řidičské dojmy
Nejlevnější verze vozu CC je dodávána s motorem 1,8l TSI s rozvodovým řetězem. Malá kapacita ovšem neznamená malý výkon. Tenhle motor je totiž přeplňovaný a tak se může pyšnit pěkným točivým momentem a výkonem 160 koní. Navíc s ním je jízda opravdu zábavná. Dává vozu příjemnou akceleraci a hlavně není potřeba ho nikterak vytáčet do vysokých otáček, i když chcete jet rychle. Výhodou je i jeho relativní hospodárnost, papíry udávají 5,88 l/100 km, takže pokud neplánujete závratně dlouhé cesty,…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Vnitřní prostor dělá kvalitní dojem. Přispívá k tomu pěkné vnitřní obložení nebo sada ovládacích prvků, se kterými je radost auto řídit. Dokonce i „oldschoolové“ hodiny uprostřed palubní desky do interiéru pěkně zapadají. Všechno je navíc pěkně po ruce. Pasažéři na zadních sedadlech mají dostatek místa na nohy i slušně velký prostor nad hlavami. I když zavazadlový prostor sedanu nemůže konkurovat hatchbacku, s 452 l rozhodně není malý a snadno se vyrovná i s velkým množstvím zavazadlem.
Pokud budete mít defekt na pneumatice, jistě oceníte už ve standardní výbavě plnohodnotnou rezervu v podobě litého kola. Ačkoliv je to za příplatek, tak jedním z nejpraktičtějších systémů, který Passat CC nabízí stejně jako třeba Audi A6 Avant, je systém jednoduchého otvírání kufru bez použití klíče. Stačí zahýbat nohou pod zavazadlovým prostorem a mít klíče třeba v kapse. Dveře se otvírají a nákupní tašky můžete pokládat přímo do kufru.
Passat CC je oproti jiným starším modelům opravdu vylepšený. Na cestách se chová uhlazeně a civilizovaně a z této noty ho nevytrhne ani rozbitá komunikace či nerovný povrch. Za to může poděkovat dobrému tlumení podvozku. Ale co je opravdu působivé, je ticho v kabině. Snížení hlučnosti – to byl důležitý bod, na který se automobilka Voklswagen v souvislosti s Passatem CC důkladně zaměřila. Přichází proto s novou akustickou fólií a za příplatek přidává i dvojité sklo.
Recenze automobilu
Není pravděpodobné, že byste byli z CC novější generace zklamaní, ale pro případ, že čekáte zcela nové auto, musíme konstatovat, že jde v podstatě o vylepšený model Passatu CC, který přišel do výroby již v roce 2008. Označení CC získal tento vůz proto, aby byla vidět sounáležitost s rodinou Passat C, avšak moderní vzhled ho spíše přibližuje k luxusnější modelové řadě Phaeton.
Takže i když není CC zcela novým vozem, byl důkladně inovován. Stále si drží image kupé s nízkou střechou a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- S převodovkou DSG obtížné manévrování při couvání.
- Oprášený Passat CC pro rok 2012, který se nyní jmenuje jednoduše CC.
Ostřejší vzhled než původní Passat CC.
Motor 2.0 TDI s výkonem 170 koní je nejlepší z nabízených motorizací.
80%
Volkswagen CC na prodej
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- 120 866 km
- Cena
- 279 000 Kč
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- 100 900 km
- Cena
- 485 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 78 763 km
- Cena
- 369 999 Kč
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- 86 704 km
- Cena
- 369 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 204 714 km
- Cena
- 385 000 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 117 000 km
- Cena
- 349 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 162 332 km
- Cena
- 266 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 245 841 km
- Cena
- 230 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 135 980 km
- Cena
- 330 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 185 643 km
- Cena
- 250 000 Kč