Volkswagen Beetle Cabriolet je k dispozici s výběrem pěti motorů - tři benzinové a dvě nafta. Základním motorem je klidný a rafinovaný 1,2-litrový benzin, který vyrábí 105 koní. Je to vhodný pro Beetle, což dává dostatek, ne-li obzvláště vzrušující výkon. Má také nízké provozní náklady, s oficiální ekonomikou více než 50 mil. Pro jízdu po kole po slunečním svitu je ideální, plus je k dispozici s automatickou nebo manuální převodovkou DSG. Máte-li tendenci pokrývat vyšší kilometry nebo strávit spoustu času na silnicích a dálnicích, bude užitečný dodatečný výkon a točivý moment (250Nm vs 175Nm) 1,4-litrového TSI 150PS, ale žádná DSG volba není, rychlostní manuál. Oba vznětové motory jsou 2,0 litru, ale s volbou výkonu 110 a 150 koní. Každá z nich je k dispozici s volbou manuální nebo DSG automatické převodovky a mají podobné hodnoty spotřeby paliva kolem 60-65mpg, takže výběr mezi těmito dvěma se blíží k vašemu rozpočtu. Beetle Cabriolet má poměrně pevné odpružení, ale je pěkně tlumené, aby udrželo nejhorší hrudky a hrboly, které by narušily klidnou rafinovanou kajutu. Řízení je lehké a nenabízí hodně zpětné vazby, ale je dostatečně přesné pro venkovské silnice, kde je Beetle kompetentní a uvolněný k jízdě, ale necítí se tak pevně jako pevný vrchol Beetle při zatáčení rychlostí. Pro plavbu a užívání scenérie je ideální, zvláště se střechou tkaniny. Zvedání a spouštění střechy trvá 11 sekund a je možné při rychlostech až 31 km / h. Při překrytí střechy a hluk větru není problém ve většině otáček, ale pokud cestujete na dálnici na dálnici, sklopný deflektor větru přijde vhod. Pokud uvolněná plavba není vaší myšlenkou na zábavu, je mnohem výkonnější 2,0-litrová TSI benzínová volba, která produkuje podstatné 220PS. Vychází z sportovního závěsu, sportovního odpružení a elektronického předního diferenciálu, který zpříjemňuje řízení a ovládání. Automobily vybavené tímto motorem mají také sportovní styl, s větším spoilerem a většími hliníkovými koly.
60%