Svojí zábavou, retro stylingem, širokým sortimentem motoru a působivou kvalitou konstrukce je Volkswagen Beetle Cabriolet skvělou malou soft-top. Je to skutečný kabriolet, na rozdíl od Fiat 500 a Citroen DS3 - ale je to také drahé ve srovnání s jeho stylově orientovanými soupeři. Nicméně, pokud vám nevadí platit více než £ 20,000, Beetle je skvělá měkká špička. Stejně jako MINI kabriolet, Volkswagen šel na plnou rozkládací střechu. Lze jej sklopit nahoru nebo dolů za 11 sekund při rychlostech až 31 km / h, takže nemusíte přetahovat a zastavovat v dešti. Stejně jako všechny kabriolety, praktičnost hraje druhou housle do stylu, takže prostor na zadní straně je těsný - ale boot je překvapivě užitečný. Otevírání, i když malé, je širší než u kabrioletů MINI Cabrio nebo Citroen DS3 Cabriolet, a navíc dokáže vypořádat se se zavazadly o objemu 225 litrů, ať už je to střecha nahoru nebo dolů. Existuje pět možností motoru - tři benzinové a dvě nafta. Dieselové motory jsou, jak byste očekávali, nejšetrnější, s oficiální ekonomikou vyšší než 60 m, ale 1,2 l a 1,4 litrové zážehové motory budou nejvíce vyhovovat nejvíce kupujícím, což spojí výkon s dostupnými provozními náklady. Tam je také sportovnější 220PS 2.0-litrový motor pro více nadšených řidičů. Standardní vybavení zahrnuje všechny potřebné funkce, s dotykovým displejem, DAB rádiem a klimatizací na všech vozech. Nicméně pokud chcete Bluetooth nebo kola z lehkých slitin, budete potřebovat vyšší úroveň vyvážení - a většina kupujících bude chtít vynaložit peníze na přizpůsobení a také možnosti, které značně zvýší cenu. To je největší problém s Beetle Cabrioletem. Můžete získat MINI Cabrio nebo Citroen DS3 Cabrio za méně - a pokud se dokážete vyrovnat s omezenou praktičností, je Fiat 500C podstatně levnější. Ale navzdory vysokým cenám existuje nepopiratelné kouzlo a půvab pro Beetle, který pro mnoho odběratelů přinese cenu za to.
60%