Vyvrcholením Zafira Tourera je jeho působivě pohodlná jízda. Absorbuje většinu výtrysků a rychlých nárazů velmi pohodlně a udržuje kabinu klidnou. Zafira Tourer je velmi snadné řídit, s lehkým, přesným řízením a poměrně malým pohybem těla při nejvyšších rychlostech. Pokud zatlačíte tvrdě, pak se vůz trochu zvětší, ale pro jízdu ve věčnosti je to víc než kompetentní. Jediná věc, která to trochu zhoršuje, je ruční řazení, které je tuhé. To znamená, že Zafira Tourer není tak dobrý, jak řídit jako alternativy jako je Ford S-MAX, který má ostřejší ovládání a lepší řízení. Zatímco Zafira Tourer je pohodlný a rafinovaný, není to tak uvolněné, jako je Citroen C4 Grand Picasso, který je bez námahy řídit a velmi hladký. Ve skutečnosti se Zafira hodně nezajímá, pokud jde o způsob jízdy. Není to špatné - není to moc dobré. Vauxhall nabízí poměrně velký výběr variant motorů, z nichž většina je známa z jiných modelů Vauxhall. Vstupním bodem je poměrně staromódní a krutý 1,8litrový benzín, který by mohl vyhovovat některým kupujícím, kteří nejsou příliš nervózní ohledně zdokonalení a hospodárnosti. Nicméně většina těch, kteří požadují benzinový model, je lepší s 1,4-litrovým turbem, což je o něco dražší, ale je mnohem lepší. Je modernější, efektivnější a neztrácí z hlediska výkonu. Většina kupujících půjde na motorovou naftu - a existuje spousta na výběr. Vauxhall vyrábí 2.0-litrový CDTi s výběrem výkonových výkonů - 130 koní, 165 koní a působivý výkon 195 koní, pokud půjdete na trať BiTurbo. Dieselové motory o objemu 130 a 165 koní jsou v tomto zubě trochu dlouhé, ale jsou osvědčenými motory, které se používají v řadě dalších Vauxhallů. Zpřesnění není na úrovních Audi, ale získáte slušný výkon díky dobrým momentům. 195T BiTurbo je o něco více aktuální, ale je dražší a lépe se hodí pro vůz jako je Astra. K dispozici je také 1,6-litrový diesel CDTi, který je ideální pro většinu kupujících. To je díky nízkým emisím oxidu uhličitého 109 g / km, což z něj dělá každoročně levnou daň, spolu s hospodárnou spotřebou paliva. 1.6 CDTi spravuje oficiální rychlost 68,9 m, a zatímco není pravděpodobné, že byste se v reálném světě řídili, neměli byste platit obrovské palivové účty. Je to přiměřeně tichý motor, který je bez hluku při nižších otáčkách motoru. Zatlačte a začne se slyšet zvráceně, i když v tichém smyslu - musí být mezi motorem a kabinou dobré zvuko- vé zabezpečení. Není to ohnivá koule - Zafira Tourer je těžké auto - ale 1,6-litrová nafta vás bude posunovat po silnicích a pomalejším provozu, aniž byste se potápěli. Vyvážení, které poskytuje mezi efektivitou, zdokonalením a výkonem, činí z něj nejlepší motor.
60%