Zafira Tourer používá systém sedadel Flex7 Vauxhall, který je sdílen se standardním Zafira. Tourer je o něco větší než běžný Zafira, což znamená, že systém je lépe využíván v tomto autě. Je to docela jednoduché a snadné se s ním setkat, s tkaninou přitahuje sedadla a pohybuje se kolem. Středový řádek se skládá ze tří samostatných sedadel, z nichž každá může být nakloněna nebo přemísťována na kolech. Rohová místnost je trochu napjatá se třemi dospělými, ale není to špatné. Zadní řada bude pravděpodobně trávit spoustu času sklopenými plochou do podlahy zavazadlového prostoru, ale pokud ho chcete vyklopit pro použití, je to velmi snadné. Musíte odstranit kryt tunelu, který se nepříjemně nesmí ukládat do kabiny, ale pak je to případ, kdy se vytáhne tkanina - sedadla se sklouzli na místo bez velkého úsilí. Jsou to malé, co se týče kolenního pokoje, a proto jsou vhodnější pro menší děti. Přístup do zadní řady není špatný, ale není to skvělé jako alternativy jako Citroen Grand C4 Picasso. Se všemi sklopenými sedadly má Zafira Tourer obrovskou nosnost 1860 litrů, ale dokonce i ve střední řadě na místě je spousta místa na zadní straně, zvláště s sedadly posunutými dopředu na jejich běžkách. Pokud máte psa nebo máte tendenci přesouvat objemné předměty, jako je zahradní technika, pak najdete Zafiru Tourer velmi praktickou. Tato praktičnost je napomáhána plochou podlahou boty, díky níž lze velmi lehce posunout těžké předměty. K dispozici je také sekundární podlahový kryt, který se skládá tak, aby zakrýval veškeré mezery, které by mohly vzniknout při změně uspořádání sedadel. V přední části Zafira Tourer je jeho uspořádání podobné nejnovějšímu Astra, což je dobrá zpráva jako celek. Kvalita materiálu je obecně dobrá, s pocitom tuhosti většinou plastů. To znamená, že existuje několik zklamání - kartáčovaný kovový obklad je ve skutečnosti postřikovaný plast a rozložení středového stohu je matoucí a přeplněný. Existuje jenom příliš mnoho knoflíků, takže je to práce, když najdeš ten správný. Kromě toho, i když je přístroj binnacle poměrně jasný, 30mph není správně označen, pouze 20mph a 40mph. Není ideální ve městě. Standardní vybavení je poměrně dobré. Modely vstupní úrovně získávají pohodlí tvory, jako je klimatizace, tempomat a DAB rádio. Rozsah je však trochu matoucí - jsou zde šest úrovní výbavy - ES, Exclusiv, Tech Line, SRi, SE a Elite, z nichž každá je nabízena s různými variantami motoru a různými úrovněmi vybavení. To dělá vychystávání ideální variantu trochu složité a přidává zmatek při nákupu. Bez ohledu na volbu motoru je Zafira Tourer trochu na drahé straně - podobně vybavené rivalové vozy se obvykle dostávají o něco méně, a tak se snažte řídit smlouvu.
60%