Meriva 2014 si udrží pevnou, mírně šikovnou jízdu původního vozu. Nikdy se to nestane a nebude se cítit nepříjemně, ale nebudete mít své cestující komplimentovat vůz v jízdním komfortu. Důvodem je to, že jízdní a manipulační rovnováha byla vyladěna ve prospěch druhého, takže máte zájem o zákoutí a poměrně nízké úrovně karoserie v ohybu. Řízení je těžké a přiměřeně rychlé, což naznačuje, že byl navržen pro jízdu rychlostí na rozdíl od městského prostředí. Velké rozměry kol a nízkoprofilové pneumatiky jsou pravděpodobně zodpovědné za pevné jízdu. Výkon se pohybuje od 0 do 62 km / h za 10,1 sekundy pro 1,4-litrový 140PS Turbo až na 16,9 sekundy pro brzy přerušený 75PS 1,3 CDTi. Meriva je velkým překvapením pro ty, kteří si možná myslí, že malé rodinné závody jako tohle jsou nudné. Pneumatiky 225/45 R17 dodávají obrovské množství uchopení, zatímco elektrohydraulické řízení "laděného průtoku" vytváří dojem velmi přirozeného pocitu. Jedná se o úplně jiný systém řízení než všechna elektrická zařízení ve staré verzi Meriva, která byla náchylná k vypálení svého motoru, když byla příliš nucena k maximálnímu zámku. I když je zpřesnění motoru v modelu 1.6 CDTi příkladné, zbytek automobilu by v tomto oddělení hodnotil pouze v pořádku. Tam je patrný hluk větru při rychlosti a hluk pneumatiky je také více rušivé, než by mohlo být. Ale mluvíme ve stupních a celkově je těžké označit hladinu hluku Meriva za denní jízdu.
80%