Modely Flexdoors označují Meriva ze soutěže a značky pro neuvěřitelně snadný přístup k zadní části, což je praktické, když sedíte dětské sedačky. K dispozici jsou tři samostatná zadní sedadla, která se rozdělují, sklouzávají a skládají nezávisle na sobě. Sklopením úzkého středu zadního sedadla můžete posunout zadní sedadla zpátky diagonálně, stejně jako u modelu Ford C-MAX, aby bylo zajištěno více prostoru pro nohy. Můžete také skládat všechna sedadla plochá pro přepravu zavazadel, zatímco další zajímavou možností je integrovaný regál pro jízdní kola, který je dalším prvkem jedinečným pro Vauxhall. Na přední straně najdete podobné palubní desky a nástroje jako Insignia nebo Astra. Kvalita je přiměřená a přestože rozložení není nejlepší s příliš mnoha tlačítky na středovém stohu, je to funkční. Pro rok 2014 získá Meriva aktualizovaný informační systém s kompatibilitou Bluetooth a USB pro smartphony a přehrávače MP3. Ovšem stejně jako předtím se displej nezammádá nezávisle na světlometech, takže pokud během dne běžíte s rozsvícenými světly, nebudete moci vidět, co je na displeji. Existuje zvědavé uspořádání paralelních posuvných držáků pohárků, podložních podložek a područek mezi předními sedadly. Skutečnost, že úložný prostor centrální konzoly může být posunut dozadu a dopředu na dvojici kolejnic, je chytrá a je jí pomáhána elektrickou parkovací brzdou, která uvolňuje prostor. Najdete zde také mnoho úložných prostorů kolem kabiny a napájecích míst. Některé z možností ukládání jsou také působivé jako úhledná dvojice drážkování, do které se může posunout kryt při zatížení vysokých předmětů (nebo psa) vzadu. Kapacita zavazadlového prostoru je 400 litrů a sedadla se zvyšují na 920 litrů na výšku pasu se sklopenými zadními sedadly a 1500 litrů ke střeše se všemi zadními sedadly dolů. Je tam víc místa než v modelu Ford B-MAX, ale nic víc než v Citroëně C3 Picasso, přinejmenším je obušek prostorný a užitečný čtvercový tvar. Existuje také studna pro rezervní kolo pod nákladovou podlahou, ale musíte zaplatit za úsporu dalších 105 liber, jinak dostanete jen inflační soupravu, která, jak všichni víme, nebude nafouknout roztrženou pneumatiku. Myslíme si, že to stojí za investice. Zepředu si můžete vychutnat zvýšenou jízdní polohu, která je pohodlná a vztah mezi pedály a volantem je skoro na místě. Viditelnost je také vynikající, hraničí s panoramatickými okny, když hledá proboj a interiér je vzdušný, a to iv případě, že půjdete na tmavý interiér. Bohužel, ačkoli kvalita materiálu je dobrá, některé povrchy, jako například samotná přístrojová deska, vypadají levně a lepkavě. Sedadla samotná jsou poměrně pevná a nejsou příliš pohodlná při delších jízdách.
80%