Vauxhall jasně ví, že pan Insignia tráví svůj život na dálnici, protože je tam, kde je sportovní túrer nejlepší. Komfortní poloha jízdy, podpůrná sedadla, snadno ovladatelný informační systém a tichá a snadná jízdní dynamika dělají dlouhé cesty uvolňující a bezbolestné. Je tomu tak i v případě, že se rozhodnete pro nižší 1.6 CDTi, který při nejvyšším rychlostním stupni plave bez rakety a má dostatečný točivý moment, aby se dostal pomalu se pohybujícími vozy. Je to všechno velmi civilizované - ale pokud strávíte spoustu času řízením zkroucení silnic, pak jsou lepší možnosti. Není to tak, že Insignie je špatná na zemi. Ve skutečnosti je to v pořádku - se spoustou předvídatelných úchopů a málo v cestě k tělu. Ford Mondeo je však opravdu docela zábavné, když se projíždí zákrutami, zatímco vozy Škoda Superb a Volkswagen Passat jsou celkově dokonalejší. Rozsah motoru je široký, s benzínem 1,5 Turbo - dostupný s výkonem 140 koní nebo 165 koní. Dobrá volba, pokud nebudete pokrývat velké kilometry. K dispozici je také turbo 2.0 Turbo s výkonem 260 koní, ale zdá se, že je do Insignia Sports Tourer docela zbytečné, protože je žíznivý. A 1.6 CDTi je zdaleka nejoblíbenější a jsou k dispozici dvě verze - jedna s modelu 110PS nebo 136PS. Modely 2.0 CDTi s 170 koní jsou na špici řady diesel. Většina značek Insignias skončí jako firemní vozy, takže motorové motory o výkonu 110PS a 136PS jsou nejoblíbenější díky nízkým emisím. Jsou schopné, ale neupřímné, s dostatečným výkonem, aby mohli udělat práci, a nic víc. Pokud budete potřebovat extra punč, pak to 2.0 DTi diesel poskytuje, ale pro některé je příliš drahý. V automobilu, který je zaměřen převážně na řidiče firem, je dobré vidět varianty benzinu. Ve skutečnosti, vzhledem k volbě, doporučujeme benzín 165PS jako výběr motorové řady - je to prudké, rafinované a překvapivě ekonomické v reálném světě, s více než 40mpg realistickým cílem. Existuje mnoho pokročilých technických bezpečnostních technologií - ale mnoho z nich je volitelné - včetně asistence jízdního pruhu, adaptivního tempomatu, head-up displeje a výstrahy proti kolizi. Vůz je poměrně velký, takže pro vyklouznutí ven z prostor nebo příjezdových cest je systém zadních výstražných poplachů po ruce, protože varuje před přiblížením vozidel, které by mohly být mimo dohled. Pokud jste opravdu neměli zájem o parkování vůbec, systém Advanced Park Assist je praktický. Označuje vhodné parkovací místo a pak auto parkoví automaticky - řidič musí pouze řídit převodovky, brzdy a škrticí klapku, přičemž řízení se postará automaticky.
80%