Pokud chcete velký nákladový prostor, Insignia Sports Tourer je jedním z nejlepších automobilů v okolí. Nízká, plochá a široká zátěžová plošina je ideální pro rodinný život - získávání věcí jako golfových tašek, kočárků a těžkých nákupů je mimořádně snadné a je tu dostatek prostoru pro balení spousty věcí. Drobnosti jsou také dobře promyšlené. Například je možné snadno vyjmout nebo namontovat kryt zátěže, aniž by se zablokoval - a zadní sedadla mohou být sklopena jedním stiskem páček v oblasti zatížení. Kapacita zátěže je 560 litrů se sedadly nahoru nebo 1665 litrů s nimi dolů - větší než Ford Mondeo, ale menší než Škoda Superb. Mezi oblouky kol a dvěma metry délky zatížení se sklopenými zadními sedadly je více než jeden metr. Jednoduše řečeno, to znamená, že příležitostné výlety na nákup nábytku nebo vyprázdnění podkroví do skoku nejsou příliš bolestmi hlavy, protože oblast zavazadel je nízká, široká a dlouhá. Prostor na zadním řádku je dostatečný pro dospělé, s velkým množstvím místností pro nohy a spoustou hlavy (nebo kloboukové místnosti). Ale pokud pravidelně nosíte vyšší posádky na zádech, vyhnout se panoramatickému střešnímu okruhu - to skutečně jí do velkého prostoru. Žádný problém, pokud máte děti - i přístup pro získání a jejich umístění v a ven je dobrý. Jinde je Insignia Sports Tourer stejně jako salon. To znamená komfortní sedadla a robustní konstrukci, ale plasty se necítí jako plyšové, například v automobilu Volkswagen Passat. Existuje spousta malých detailů, které se také cítí levně, jako fake chrome trim na elektrickém spínači parkovací brzdy. Je to škoda, protože existují další bity, které jsou skvělé. Sedadla jsou opravdu pohodlná a mají spoustu nastavení, dotykový displej - standard ve všech verzích - je citlivý a snadno ovladatelný a volitelný head-up displej se cítí opravdu špičkově. Je to jako to, co si Vauxhall téměř udělal, ale upadl na poslední překážku tím, že zanechal několik levných detailů za sebou. Standardní vybavení (od uvedení do provozu): Návrh je základním vybavením. Dodává se s 17palcovými ocelovými koly, auto světla, elektrickými okny, bezklíčovým vstupem a start, klimatizace, tempomat, omezovač rychlosti, volant s kůží s ovládáním zvuku a telefonu, Intellilink dotyková obrazovka s technologií Bluetooth, DAB, Apple CarPlay a Android Auto, OnStar, varování před nárazem, upozornění na jízdní pruhu a upozornění na odjezd z jízdního pruhu. Design Nav získává systém Navi 900 Intellilink s evropským mapováním. SRi dodává (přes Design) 17palcová kola z lehkých slitin, přední mlhové světlomety, tmavě zbarvená zadní okna, zadní spoiler, automatické stěrače. SRi Nav přidává sportovní přední sedadla, sportovní pedály, dvouzónové ovládání klimatizace, zdvojené zadní USB zásuvky a Navi 900 s evropským mapováním. SRi VX-Line Nav získává (přes SRi) 18-palcová kola z lehkých slitin VXR, vyhřívaný volant s plochým dnem, tmavé tkaniny, Navi 900 s evropským mapováním. Tech Line Nav získává přední a zadní parkovací senzory. Elite Nav je nejvyšší obložení a obsahuje LED matrixové světlomety, čalounění kožených sedadel, vyhřívané přední a zadní vnější sedadla, osmipalcový barevný displej s binárním přístrojem a vysoce kvalitní zvukový doprovod Bose.
80%