Insignia je snadné a relaxační auto, které jezdí, takže když není tolik, co byste si rádi užívali, je to ovšem velmi pohodlné auto, které každodenně žije. Jízda je možná nejlepší. Jdi na nižší model na menších kolečkách a skvěle hladce klouže, takže na cestě dobře potřísníte nedokonalosti. Dokonce i s většími hliníkovými koly je ještě pohodlná, ale existují určité kritiky. Hluk pro jednu. V insignii je značný hluk na silnicích a pneumatikách a závěs má tendenci být nahlas nad výtryskami. Na straně plus je manipulace dostatečně čistá pro každodenní jízdu, ačkoli Insignia zatlačte příliš rychle do ohybu a brzy budete mít pneumatiky protestující. Ale karoserie je udržována poměrně dobře, přestože řízení má velmi malý přirozený pocit. Insignia je mnohem víc doma bouřkou dálnic a dvojích vozovek, kde se usadil na uvolněnou plavbu. Šestistupňová manuální převodovka má k tomu pěkný zásah, s lehkými a přesto hladkými změnami, zatímco nyní je k dispozici nový osmibrokový automatický převod, který zajišťuje plynulý posun. Insignia může být větší, ale je podstatně lehčí než dříve. 175kg zapalovač je přesný, takže když není obzvlášť agilní umělec, je to nicméně ekonomické. Jsou to nejpopulárnější vznětové motory, které jsou oblíbeny řidiči firemních automobilů. 1.6 CDTi byl poprvé viděn v Astra - když byl nazván "whisper diesel" - a funguje stejně dobře i ve větším Insignia. K dispozici je nižší výkon 110PS verze, ale 136PS je lepší ze dvou, jak byste čekali. Má silnější výkon a převodovka nemusí pracovat tak tvrdě, když chcete předjet. Ale je to ekonomika, která svítí s nárokem 65mpg pro výkonnější verzi a 70mpg pro 110PS. Výkonnější 2,0-litrový diesel je také k dispozici s 170 koní a zdravým 400 Nm točivého momentu. Je to ideální volba, pokud jste vlečení a dává Insignia rychlý výkon taky. Ale pokud neuděláte velké míle, jistě stojí za to zvážit benzínový Insignia. Vauxhallův 1,5-litrový Turbo se může zdát příliš malý pro vozidlo této velikosti, ale skutečně funguje dobře. Je zde vstupní verze verze 140PS, která je adekvátní spolu s modelem 165PS. Čtyřvalcový přeplňovaný motor je hladký, tichý a příjemný k řízení, díky němu přitahuje pozitivní změna rychlosti řazení. Je to také citlivé, takže i když potřebujete pracovat tvrdě, bude to zipu, pokud potřebujete překonat pomalejší provoz. Pokud chcete, aby se nejrychlejší Insignia vydala pro turbodiesel o objemu 2,0 litru s výkonem 260 koní. Dodává se pouze v horní části Elite Nav a se 4x4 pohonem všech kol a má novou cenovou nabídku více než 26 000 liber. Porovnejte to se soutěží - a podívejte se na standardní vybavení - a ve skutečnosti je hodně auta za peníze. Podobně výkonný 4x4 Skoda Superb má za cenovou cenu plnou £ 10k vyšší.
80%