Kabina Insignia Grand Sport je velkým krokem vpřed od předchozího Insignia. Návrh, uspořádání a kvalita jsou mnohem lepší. To znamená, že to stále není v souladu se standardem některé soutěže. Necítí se jako pevná ani trvanlivá jako Škoda Superb, některé z obruby jsou odhalené jako nehlučné, pokud se začnete prohánět kolem. Pro všechny pověsti společnosti Vauxhall o "prvotřídním cítení" je konec daleko od nejlepší třídy. To znamená, že získává základy vpravo s dobrou jízdní pozicí, jednoduchým čtením nástrojových čísel a jasně označenými tlačítky a spínači. Viditelnost není zrovna skvělá, ale nemáte standardní parkovací senzory, ale přicházejí pouze s Tech Line Nav a vyšším - jinak jsou volbou 460 liber. Ale to, co má Vauxhall, je místo. A spousta toho. Skutečnost, že je dlouhá více než 4,8 m, pomáhá - stejně jako dlouhý rozvor. A to znamená, že tam je spousta místa pro ty, kteří seděli v zádech. Není to až na standardy Superb, ale není to daleko a je šlepejší než Mazda 6 nebo Toyota Avensis. Boty jsou také velké a protože je to hatchback, je tam široký otvor, takže dostat se do objemných skládaných kočárků (jako klasický McLaren) není problém. Pouze lichá konstrukce koleček to zkazí - čímž je zatížení výrazně užší než by mohlo být. Ale s 490 litry nosného prostoru je nicméně užitečné - ačkoli Ford Mondeo má ještě více prostoru. K dispozici je také volitelný doplňkový systém FlexOrganizer, který přidává boční lišty, rozdělující sítě a různé spojovací prvky, aby se věci udržely v bezpečí. Stejně jako u většiny moderních automobilů, není tam žádná náhradní. Ve skutečnosti budete muset zaplatit dodatečné 110 liber za ocelové nouzové rezervní kolo místo standardní pneumatiky. Existuje však spousta funkcí, které se nám líbí. Stejně jako dva USB porty pro cestující vzadu (na modelech SRi Nav a výše), které jsou opravdu užitečné, pokud máte děti, které potřebují účtovat své iPady nebo telefony na dlouhé cestě. K dispozici jsou také větrací otvory pro osoby v zadní části, umístěné v zadní části středové konzoly. Velký centrální přenosový tunel je pro ně tři stisknutí v zádech, ale na zadních sedadlech jsou tři upevňovací body ISOFIX, takže je ideální, pokud máte rostoucí rodinu. Dalším velkým plusem pro Insignia Grand Sport jsou ergonomická sedadla. Jsou neuvěřitelně pohodlné a podpůrné, něco, co opravdu oceníte po dlouhém stínu za volantem. Nemusí vypadat nic zvláštního, ale jasně fungují. K dalším pěkným dotykům patří vyhřívané čelní sklo, které vám ušetří spoustu času na mrazivých zimních ránoch. Standardní vybavení: design je vybaven 17-palcovými dvoubarevnými konstrukčními koly, automatickým ovládáním osvětlení, elektricky ovládanými předními / zadními okny, bezklíčovým vstupem a spuštěním, elektricky nastavitelnými / vyhřívanými zpětnými zrcátky, klimatizací, tempomatem s omezovačem rychlosti, audio systém IntelliLink se sedmipalcovým barevným dotykovým displejem, digitálním rádiem DAB, zvukovým přenosem Bluetooth, systémem Apple CarPlay / Android Auto, systémem Opel, systémem ESP, předním kamerovým systémem, šesti airbagy, montážními body sedadel Isofix na všech třech zadních sedadlech, systém monitorování tlaku v pneumatikách a bezpečnostní poplašný systém Navržené modely Nav mají systém IntelliLink Navi 900 s plně integrovaným systémem evropského navigačního systému a osmipalcovou barevnou dotykovou obrazovkou. SRi dodává sedmipalcové pětilitrové disky z lehkých slitin, přední mlhové světlomety, zadní okna s tlumeným povrchem, zadní spoiler a stěračové sklo citlivé na deště. SRi Nav získá systém IntelliLink Navi 900 s plně integrovaným systémem European sat nav a osmi barevná dotyková obrazovka, sportovní přední sedadla, AGR řidiče, sportovní pedály, dvouzónové elektronické ovládání klimatizace, osvětlená podsvícená zrcátka, úložné kapsy na předních sedadlech, osvětlení okolních LED v předních dveřích, dvojité zadní USB zásuvky a auto- zrcátko SRi VX-Line Nav dodává 17-palcová kola z lehkých slitin o tloušťce 17 palců (1,6 naftových modelů), 18-palcová hliníková kola s pěti paprsky (kromě 1,6 dieselových modelů), VXR Styling Pack s předním a zadním nárazníkem sportovního typu, boční prahy, viditelné výfukové potrubí, vyhřívaný volant VX-Line pokrytý kůží s plochým dnem, potahy z tmavých textilií, 4,2 palcový barevný informační displej a systém IntelliLink Navi 900. Tech Line Nav je vybavena 17-palcovými pětilitrovými hliníkovými koly s dvojitými paprsky, stěrači čelního skla citlivými na deště, vložkami do chromových efektů ve dveřích, přední a zadní parkovací senzory, dvouzónová elektronická klimatizace, dvojité zadní zásuvky USB, automatické stmívání 4,2 palcový barevný informační displej, naklonění sedadla řidiče a bederní nastavení, nastavení výšky sedadla předního spolujezdce a systém Navi 900 IntelliLink Elite Nav získá 17 palcových pěti disků z lehkých slitin (1,6 dieselových modelů), 18 (s výjimkou modelů 1,6 diesel a 2,0 260 Turbo 4X4), 20 palcových pěti disků z lehkých slitin (2,0 260 Turbo 4X4), LED matrixových světlometů, předních mlhových světel, tmavých zadních oken, (modely 4X4), obložení kožených sedadel, vyhřívané přední a vnější zadní sedadla, barevný informační displej o tloušťce 8 palců a zvukový systém Bose premium na modelu 2.0 260PS Turbo 4X4.
80%