V novém modelu Corsa se objevují velké změny s kompletně přepracovaným podvozkem s novými odpruženými součástmi. Nejen, že je tužší, ale také má nižší těžiště, aby zlepšila manipulaci. Jistě jezdí velmi dobře, cítí se daleko hladší a tichší než drsné silnice a hrbolky. Tento Corsa je v tomto ohledu velkým krokem od starého a mnohem tišší díky lepší izolaci proti hluku. V důsledku toho je velmi rafinovaný, a to i při vyšších rychlostech. Kromě sofistikovanějšího zavěšení systému Corsa získá nový systém řízení elektrického posilovače řízení citlivý na rychlost. Stejně jako závěs a podvozek, toto bylo speciálně vyladěno pro Velkou Británii. Ve skutečnosti nejnovější Corsa strávila před zahájením testů na britských silnicích 12 měsíců. Je to ideální ve městě s velmi lehkou přírodou, plus také speciální City Mode - aktivovaný tlačítkem na pomlčce - což je velmi lehké pro těsné manévry, jako je paralelní parkování. Na dálnici Corsa také dojem s dobrou stabilitou a výsadbou. Takže je zklamáním, že řízení je v rozích tak špatné. Vyžaduje více vstupů, než očekáváte, takže i když se Corsa v rozích příliš nehýbe, není to příjemné řídit rychle. Chybí mu kůň a zip Ford Fiesta a necítí se jako upokojující jako Volkswagen Polo. To je opravdová škoda, protože Corsa je frustrující, když je blízko ke skvělé jízdě. Vedle standardního komfortního podvozku je na modelech s 17-palcovými koly standardně k dispozici sportovní podvozek. Toto má tužší zavěšení a pevnější řízení, které poněkud pomáhají čelit špatnému řízení v koutcích, ačkoli to ještě není skvělé. Zatímco tvrdší pružiny a větší kola znamenají pevnější jízdu, stále ještě nejsou nepohodlné a dobře se vyrovnávají s koleji a výtryskami. Všechny zážehové motory v nejnovější verzi Corsa jsou nové a vrchol je vynikající 1.0 Ecotec. Stejně jako většina moderních malých motorů je vybavena turbodmychadlem, takže má špinavou povahu. Přesto je to neuvěřitelně rafinované a tiché, což se často nevyskytuje u tříválcových jednotek. K dispozici jsou dvě verze - model 90PS a verze 115PS - oba mají stejný špičkový točivý moment 170Nm dostupný již od 1800rpm. To znamená, že navzdory mírným výkonům nemusíte tvrdým motorem otáčet, abyste získali smysluplný výkon. Ve skutečnosti je mnohem lepší motor při nízkých otáčkách. Mezi těmito dvěma je málo v každodenním řízení. Pouze pokud to opravdu těžko pracujete, zjistíte, že je navíc výkon 115PS verze, takže bychom vám doporučili, abyste se drželi modelu 90PS. Je to ideální pro Corsu. Dodává se se standardním rozběhem a zastavením a ve svém nejhospodárnějším provedení - jako trojdveřový 90PS - bude mít průměrně nárok na 65.7mpg s nízkými emisemi CO2, což znamená minimální provozní náklady. K dispozici jsou dva standardní benzínové modely - 1,2 a 1,4 - přenesené z předchozího Corsa a nabízející přiměřený výkon. Vedle nich je verze 1.4 Turbo. Jedná se o čtyřválcový motor, který produkuje 100 koní - poněkud zmateně méně než 1.0 Ecotec spravuje. Je navržen pro hospodárnost a střední výkon, což z něj dělá lepší volbu dálnic než je Ecotec 1.0. Maximální točivý moment je 200Nm, zatímco oficiální ekonomika je 55.4mpg. Je to o něco hladší než tříválcový motor 1,0, i když ne moc. Samozřejmě, pokud je to přímá ekonomika, kterou jste po tom, model 1.3 CDTi ecoFlex je model. Toto bylo přeneseno z předchozího Corsa se specifickými vylepšeními. Ve své nejslabší podobě bude mít průměr 88,3 mpg s CO2 jen 85 g / km. Je to perfektní, pokud strávíte spoustu času na dálnici, ale doporučujeme, abyste se drželi benzinu, pokud kryjete krátké vzdálenosti.
60%