Dále se pojďme bavit o karosérii. Vypadá velice obstojně, z profilu trošku připomíná sportovní kupé a jeho boční okna jsou ohraničená chromovaným pruhem. Při denním svícení se světla rozsvítí v horní části a po stranách světlometů, a tak upozorňují na vaši přítomnost a zároveň neoslepují ostatní řidiče ani nezastírají světlomety motorek. Přístrojová deska je elegantně zpracována, má rozsáhlou řadu tlačítek a malou, červenou LED tečku, která rozšiřuje ručičky tachometru a otáčkoměru směrem k jejich vnějším okrajům, abyste na ně viděli co možná nejlépe. Nejdůležitější je ale prostor uvnitř. Mezi zadní sedadla se pohodlně usadí i vyšší dospělý. Je pravda, že mu chybí vychytávky, kterými disponuje například Volkswagen Golf Mk6, jako například velorem lemovanou přihrádkou v palubní desce, ale my řídili model “Exclusiv” se základními specifikacemi - což jsme zjistili až po tom, co jsme si auto našli, společně s jeho cenou - rozhodně tak ale nepůsobilo. Řady: Exclusiv V interiéru nalezneme černé čalounění a základní vybavení, včetně cd400 CD přehrávače / stereo rádia s podporou mp3 a vstupem aux-in, elektricky nastavitelných / vyhřívaných zpětných zrcátek a centrálního zamykání na dálkové ovládání. Součástí jsou také 16 palcová ocelová kola s poklicemi, nastavitelné sedadlo řidiče, zadní sedadla, která jsou pro sklápění rozdělena v poměru 60:40, a volant nastavitelný ve dvou osách. S Řada S je dostupná s černým látkovým čalouněním a její interiér zahrnuje chromované fasety volantu a příjemné osvětlení v prostoru středové konzole a střechy. Tempomat je součástí standardní výbavy stejně jako ovládací prvky audia umístěné na volantu. K dispozici jsou doplňkové úložné prostory na zadní straně předních sedadel a skrytá skladovací přihrádka ve středové konzoli. SRI SRI modely jezdí na 17 palcových, pětipaprskových ALU kolech s pneumatikami 205/50 R17 a všechny, kromě 1.4 litrových verzí, přicházejí se sníženým a vylepšeným odpružením v základní výbavě. Interiéry SRI mají černé čalounění, elektrickou parkovací brzdu, sportovní přední sedadla, multifunkční počítač a přední loketní opěrku. Modely SRI mají navíc osvětlená kosmetická zrcátka na sluneční cloně, trojramenný kožený volant a příjemné osvětlení prostoru u předních dveří. Zvenčí si můžete povšimnout světlometů, které jsou zpracovány v tmavém stylu, předních mlhovek a okolí bočních oken v chromovaném stylu. Celý balíček uzavírá flexibilní zavazadlový prostor a prahové lišty předních dveří. Pro kupující, kteří by si své SRi chtěli více uzpůsobit, Opel nabízí 18 palcová, pětipaprsková ALU kola, přední a zadní spodní spojler, zadní střešní spojler a boční prahy. SE Navenek jsou modely SE (a Elite) unikátní především 17-palcovými, 10-paprskovými ALU koly s pneumatikami 205/50 R17. Kabina je zdobená tkaninami Ribbon / Morrocana a vybavena stěrači se senzorem deště, automatickým ovládáním osvětlení s detekcí tunelů, elektro-chromatickým zpětným zrcátkem a elektricky ovladatelnými zadními okny. Elite Kabina nejvyšší třídy Opelu Astra - Elite - je v základu zdobená perforovanou kůží a mimo vybavení řady SE přichází také s ergonomickými předními sedadly, která jsou vyhřívaná a mají výsuvné polštáře a elektrické nastavování. Dvouzónová klimatizace, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka a sklopná loketní operka uprostřed zadní řady sedadel taktéž patří mezi položky základního vybavení.
80%