80%
Obsah
Řidičské dojmy
První důležitý důležitý prvek pochází z doby, kdy ještě jezdily parní lokomotivy. Říká se mu Wattův přímovod a originálně byl navržen Jamesem Wattem, aby zamezil pohybu pístu parních motorů v přímé lince. Když se použije u odpružení auta, zabraňuje relativnímu pohybu do stran mezi nápravou a karosérií auta mnohem efektivněji než Panhardova tyč. V případě nové Astry technikům umožnil použít mnohem měkčí zadní nápravu, a tak implementovat i měkčí pružiny bez toho, aniž by došlo k narušení jízdní…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Dále se pojďme bavit o karosérii. Vypadá velice obstojně, z profilu trošku připomíná sportovní kupé a jeho boční okna jsou ohraničená chromovaným pruhem. Při denním svícení se světla rozsvítí v horní části a po stranách světlometů, a tak upozorňují na vaši přítomnost a zároveň neoslepují ostatní řidiče ani nezastírají světlomety motorek. Přístrojová deska je elegantně zpracována, má rozsáhlou řadu tlačítek a malou, červenou LED tečku, která rozšiřuje ručičky tachometru a otáčkoměru směrem k…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Opel je v Británii jednou z nejoblíbenenějších značek, ale to neznamená, že byl Opel Astra vždycky tak dobrý. Nicméně s touto verzí se výrobce přiblížil k vytvoření perfektního a všestranného hatchbacku. Ostatní auta můžou v určitých ohledech být lepší, ale Astra je neskutečně schopný model s působivým zpracováním a pohodlnou kabinou.
Design možná není úplně zábavný, a to hlavně když vezmeme v potaz předešlé modely, jejichž design byl velmi ostrý a osobitý, nedá se však říct, že by jeho…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Menší 1.4 litrové a 1.6 litrové motory nejsou tak působivé. Spousta uživatelů oznámila selhání šestistupňové manuální převodovky v případě 1.4T.
- Dobrá kombinace kvalitní jízdy, řízení a bezpečného ovládání. Silný, ale ekonomický 1.4 turbo motor. Hospodárné CDTi diesely. Elegantně stylizovaný interiér.
80%