Astra Sports Tourer má stejný rozvor jako standardní hatchback Astra, ale díky chytrému zpracování stoupla maximální délka nákladu o 28 mm - na 1 835 mm - a ložná kapacita o 30 litrů, tedy na 500 litrů (bez sklopených zadních sedadel). Kola do kufru nijak nezasahují a díky plochým stěnám je jednoduché nakládat objemné či těžší objekty. Sedadla disponují systémem FlexFold (což je standardní či volitelnou položkou v závislosti na konkrétní řadě), díky čemuž lze obě sekce zadních sedadel, rozdělené v poměru 60/40, sklopit stisknutím tlačítka, které se nachází ve stěnách kufru. Sedáky zadních sedadel je možné vyklopit směrem k předním sedadlům, čímž vznikne zcela rovná plocha a maximální kapacita se navýší na 1 550 litrů. Pozice řidiče je trošku vyvýšená, což zajišťuje skvělou viditelnost vpřed, a sedadla jsou navíc velice pohodlná. Do auta je také možné dodat sportovní sedadla, za která Opel získal spoustu ocenění, a která poskytují spoustu podpory po stranách a také pro stehna. Interiér je rozhodně prostorný - místa pro hlavu je bohatě vepředu i vzadu, což na zadních sedadlech platí i pro nohy. V porovnání s předešlou Astrou Kombi má tento Sports Tourer v kabině o 25 litrů více úložného prostoru, což je o 50 % více než před tím, a to například ve formě velkých dveřních přihrádek nebo zásuvky s posuvným krytem ve středové konzoli. Kvalita interiéru je dobrá, ale nijak výjimečná a některé z použitých materiálů nejsou tak špičkové, jak Opel uvádí. Ovládací prvky klimatizace jsou však naštěstí mnohem lépe pochopitelné než u předchozí Astry a rozložení tlačítek pro ovládání sterea je také velice jednoduché. Digitální displej však působí trošku zastarale. Standardní výbava od zahájení prodeje (Listopad 2010) Modely ES mají černé čalounění Cordoba, CD400 CD stereo a vstup aux-in, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální odemykání na dálkové ovládání, 16 palcová ocelová kola, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, zadní sedadla rozdělená v poměru 60/40 a volant nastavitelný ve dvou osách. Řada Exclusiv navíc zahrnuje chromovaný volant, příjemné osvětlení v prostoru středové konzole a stropu, tempomat, ovládací prvky audia na volantu a úložné prostory umístěné na opěradlech předních sedadel. Modely SRi mají 17 palcová ALU kola a (na rozdíl od 1.4 litrového modelu) přicházejí se sníženým sportovním odpružením. Uvnitř je černé čalounění Lace, sportovní přední sedadla, multifunkční počítač, přední loketní opěrka, osvětlená kosmetická zrcátka na sluneční cloně a trojramenný volant. Co se týče exteriéru, řada SRi se dá lehce rozpoznat tmavě stylizovanými světlomety, předními mlhovkami a chromovanými bočními okny. Tlačítka systému FlexFold jsou také součástí standardního vybavení. Verze SE mají unikátní 17 palcová desetipaprsková ALU kola, interiérové tkaniny Ribbon / Morrocana, stěrače s detektorem deště, světla s automatickým ovládáním a detekcí tunelů, elektrochromatické zpětné zrcátko, elektricky ovladatelná zadní okna a tlačítka Flexfold.
60%