60%
Obsah
Řidičské dojmy
Jízda v Astře je jednoduchá, nenáročná a velice pohodlná. Nastavení odpružení je také obstojné - sice vás možná úplně neoslní, ale základy mu jdou skvěle - zatáčky zvládá dobře a stabilita je zaručena i při vyšších rychlostech. Nicméně toto vozidlo není tak hbité jako ostatní kombíky této velikosti a pokud musíte čelit hned několika prudkým zatáčkám za sebou, zjistíte, že se Astra rozhodně nemůže řadit mezi sportovní auta.
Řízení působí lehce a i když je responzivní, neposkytuje řidiči takové…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Astra Sports Tourer má stejný rozvor jako standardní hatchback Astra, ale díky chytrému zpracování stoupla maximální délka nákladu o 28 mm - na 1 835 mm - a ložná kapacita o 30 litrů, tedy na 500 litrů (bez sklopených zadních sedadel). Kola do kufru nijak nezasahují a díky plochým stěnám je jednoduché nakládat objemné či těžší objekty.
Sedadla disponují systémem FlexFold (což je standardní či volitelnou položkou v závislosti na konkrétní řadě), díky čemuž lze obě sekce zadních sedadel,…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Společnost Opel sice v případě tohoto modelu možná upustila od označení kombík a nahradila jej poutavějším názvem “Sports Tourer”, ať už mu ale říkáte, jak chcete, bezpochyby se jedná o působivou verzi Astry, která pojme více nákladu. Na malý kombík má dobrý styl, což je pochopitelné vzhledem k tomu, že záměrem výrobce bylo zmírnit zájem o konkurenci - excelentní Ford Focus Estate.
Má praktický velký kufr, který dokáže pojmout až 500 litrů zavazadel (nebo čehokoliv jiného, co do něj chcete…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nudná jízda. Interiéru chybí sofistikovanost. Focus Estate je povedenější, ať už z hlediska kvality či ovládání.
- Praktičnost, prostornost. Ekonomické CDTi motory. Na kombík dobrý design. Slušná kvalita jízdy. Sedadla FlexFold jsou skvělým nápadem.
60%