Opel Astra jezdí dobře. Sedadlo řidiče se dá všemožně nastavovat a stejně tak i volant, což znamená, že si udělá pohodlí opravdu kdokoli. Skrze panoramatické přední sklo je navíc velmi dobrá viditelnost. Sedadla poskytují páteři spoustu podpory, což se hodí hlavně při cestách na delší vzdálenosti, i když by nebylo na škodu, kdyby byla o něco měkčí. Astra ve skutečnosti není tak úplně vhodným autem pro cestování po dálnici. Hluk pneumatik a větru je při vyšších rychlostech dost slyšet a kvůli tomu jízda není tak uvolněná jako například v případě Fordu Focus. Zároveň však není ani příliš klidná a při nižších rychlostech se vám přes nerovné povrchy určitě nepodaří přejet bez povšimnutí - Astra má rozhodně tvrdé odpružení. Na druhou stranu se ale skvěle ovládá v zatáčkách a pro jízdu na venkovních silnicích je naprosto ideální. Musíme ale počítat i s nějakými nedostatky - řízení je dobře vyvážené, ale okrádá řidiče o kontakt s vozovkou, mimo to si také neumí poradit se zpětným rázem v zatáčkách. To znamená, že i když se jedná o schopné vozidlo, není tak hbité, jak by se mohlo očekávat. Výkonnější modely s benzínovým turbo motorem trpí na nepříjemné tahání za volant kvůli tomu, že se systém kontroly trakce snaží přenést sílu na vozovku. Stisknutím tlačítka Sport zostříte reakce auta tak, jak by to mělo být. Okamžitě působí impulzivněji a hbitěji, ale samozřejmě se to podepíše i na jízdě, která je pak ve všech ohledech něco tvrdší a ztuhlejší, takže toto tlačítko doporučujeme používat spíše na méně rušných silnicích.
60%